10.02.23, 07:00
Lidl będzie promował świadome odżywianie

Lidl ogłosił rozbudowaną wersję polityki zakupowej dot. świadomego odżywiania. Sieć chce promować świadome odżywianie.
Lidl opublikował rozszerzoną wersję polityki zakupowej dot. świadomego odżywiania. W rozbudowanej polityce zakupowej zostały uwzględnione dodatkowe działania oraz zobowiązania Lidl Polska, m.in.: rozszerzenie asortymentu roślinnego oraz produktów pełnoziarnistych w markach własnych Lidl, a także uwzględnienie nowych standardów komunikacji marketingowej, która może być odbierana przez dzieci.
Nawyki żywieniowe kształtują się już w dzieciństwie, dlatego sieć Lidl podkreśla, że czuje się odpowiedzialnie za najmłodszych klientów. Od marca 2023 r. (z wyjątkiem ofert promocyjnych w czasie Świąt Bożego Narodzenia, Wielkanocy i Halloween) Lidl zapowiada szczególne skupienie się na przeciwdziałaniu komunikatom marketingowym, które mogą być odbierane przez dzieci, a dotyczą żywności o wysokiej zawartości nasyconych kwasów tłuszczowych, cukru czy soli. Podejmując to działanie, Lidl kieruje się rekomendacją Światowej Organizacji Zdrowia. Sieć będzie również promowała zdrową i zrównoważoną dietę dla dzieci. Ponadto do końca 2025 r. sieć usunie z opakowań produktów spożywczych marki własnej motywy skierowane do dzieci, jeśli produkty te nie spełniają wymagań WHO.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze