27.02.23, 18:54

CookBook, czyli wirtualna książka kucharska od marki WINIARY

Grafika WINIARY - CookBook, fot.:materiały prasowe

Marka WINIARY wprowadza platformę CookBook, czyli wirtualną książkę kucharską. CookBook pozwala zapisać i przechowywać ulubione przepisy z dowolnego źródła i w różnej formie - na przykład zdjęć, linków czy nagrań audio. Działa jako aplikacja internetowa, jest darmowa i dostępna po prostej rejestracji.

Przepisy znalezione na portalach internetowych lub w formie video w social mediach, wycinki z gazet czy własne notatki ze wskazówkami od babci – źródeł inspiracji kulinarnych jest wiele, a wraz z rozwojem technologicznym jeszcze ich przybywa. Marka WINIARY wprowadza narzędzie, które pomoże wszystkim miłośnikom gotowania.

Każdy użytkownik może w pełni spersonalizować swojego CookBooka tworząc na swoim koncie kolekcje tematyczne. Dzięki temu, w szybki i prosty sposób w dowolnej chwili użytkownik może znaleźć swoje ulubione pomysły na obiad, ciasto lub sałatkę. Dodawanie przepisów jest bardzo łatwe – można to zrobić wklejając odpowiedni link do wybranej strony internetowej lub do inspiracji z mediów społecznościowych. Jest również opcja dodania własnej notatki albo zdjęcia wycinka z gazety, z ulubionej książki kucharskiej lub nagrania głosowego. Na stronie WINIARY do dyspozycji jest również szeroka baza niemal 6 tys. przepisów, które można dodać do swojej kolekcji jednym przyciskiem – „Dodaj do CookBook”. Równie proste jest udostępnianie wybranego przepisu lub całej kolekcji swoim bliskim, np. na Facebooku, WhatsAppie lub mailowo. 

WINIARY CookBook to nie jedyne udogodnienie, do którego mają dostęp zarejestrowani użytkownicy serwisu. Znajdą tam również My Menu Plan, czyli narzędzie do planowania posiłków, przy pomocy którego na podstawie preferencji żywieniowych można stworzyć indywidualny jadłospis. My Menu IQ pozwoli poprawić jakość i stopień zbilansowania codziennych posiłków – system oceny wskaże, czy wybrana potrawa spełnia zalecenia żywieniowe i zaspokaja zapotrzebowanie organizmu na składniki odżywcze, takie jak białko, węglowodany i tłuszcze. Natomiast chatbot WINIAREK to codzienny pomocnik kulinarny, który po wskazaniu mu składników, które aktualnie mamy w domu podpowie dopasowane przepisy, co pozwoli ograniczyć marnowanie. 

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).