28.02.23, 16:00

Zatogrip promowany w radiowej kampanii

Strona internetowa produktu, fot.: materiały prasowe

Rozpoczęła się radiowa kampania produkowanego przez LEK-AM syropu dla dzieci Zatogrip. To pierwsza reklama tej marki w masowych mediach.

Do tej pory nasze działania promocyjne Zatogrip opieraliśmy głownie na promocji lekarskieji obecności w sieciach aptecznych. W 2022 r. po raz pierwszy weszliśmy w promocję digital. Chcemy jednak silniej podnosić świadomość marki, stąd decyzja o kampanii radiowej” – mówi Anna Wołkanowska, starszy kierownik produktu Przedsiębiorstwa Farmaceutycznego LEK-AM.

Za kreację i realizację reklamy odpowiada agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Agencja mediowa Spark Foundry. Reklama Zatogripu jest obecna w stacjach radiowych: Radio ESKA (regionalne wydania), Radio PLUS (regionalne wydania), VOX FM, Supernova (regionalne wydania), Chillizet (Katowice, Kraków, Warszawa), Radio KOLOR (Warszawa), Radio ZET, RMF FM, RMF Classic (regionalne wydania), RMF MAXX (regionalne wydania), Gra Toruń, Gra Wrocław, 90 FM Wodzisław, Radio Jura (Częstochowa).

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).