04.03.23, 08:45

Lidl oficjalnym Fresh Food Partnerem Mistrzostw Świata UCI w kolarstwie 2023

Lidl oficjalnym Fresh Food Partnerem Mistrzostw Świata UCI w kolarstwie 2023, fot.: materiały prasowe

W sierpniu 2023 r. po raz pierwszy 13 Mistrzostw w kolarstwie UCI odbędzie się w trakcie jednego dużego wydarzenia. Tegoroczne święto cyklistów - Union Cycliste Internationale – będzie wspierane przez sieć Lidl.

Mistrzostwa Świata UCI w kolarstwie odbędą się w Glasgow i całej Szkocji od 3 do 13 sierpnia br. Będzie to jedno z największych wydarzeń kolarskich w historii, które po raz pierwszy łączy 13 istniejących Mistrzostw Świata UCI w jedno duże wydarzenie. W tym kontekście kolarskie mistrzostwa świata UCI i Lidl – jeden ze sprzedawców detalicznych żywności – nawiązują współpracę. Lidl jako oficjalny partner w zakresie świeżej żywności, wspiera podczas imprezy wszystkie 13 mistrzostw świata UCI i chce podkreślić znaczenie ruchu i świadomego odżywiania w prowadzeniu zdrowego stylu życia.

Jako spółka międzynarodowej grupy, Lidl jest reprezentowany na całym świecie poprzez ponad 12 000 sklepów w 31 krajach w Europie i Stanach Zjednoczonych – co zdaniem firmy pasuje do globalnego charakteru i różnorodności Mistrzostw Świata w Kolarstwie UCI 2023, w których weźmie udział ponad 6 tys. kolarzy zawodowych i amatorów z ponad 120 krajów. 

Czym zajmuje się Union Cycliste Internationale? 

Union Cycliste Internationale (UCI) jest światowym organem zarządzającym kolarstwem. Rozwija i nadzoruje jazdę na rowerze we wszystkich jego formach i  dla wszystkich: jako sport wyczynowy, zdrową aktywność rekreacyjną, środek transportu, a także po prostu dla zabawy. UCI zarządza i promuje dziesięć dyscyplin kolarskich, takich jak kolarstwo szosowe, torowe, górskie, BMX Racing, BMX Freestyle, cyclo-cross, trial, indoor cycling, kolarstwo e-sportowe i gravel.

Komentarze

Powiązane

24.01.25, 11:45
| reklama & PR » informacje
Havas Media pracuje dla marki Melissa Primo Gusto
Agencja Havas Media zwyciężyła w zakończonym w styczniu br. przetargu na obsługę mediową marki Melissa Primo Gusto.
24.01.25, 10:15
| reklama & PR » ludzie
Jan Zagrodzki dołączył do Cut The Mustard
Jan Zagrodzki dołączył do agencji Cut The Mustard i objął stanowisko Business Directora. Kompleksowo zaopiekuje w strukturze kwestie biznesowe, zarówno na polu nowego biznesu, jak i działu obsługi klienta.
24.01.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
I po przetargu. Amooco Agency dalej współpracuje z Wedlem
Agencja kreatywna Amooco Agency po raz kolejny została wybrana na partnera marki E.Wedel w zakresie aktywacji prosprzedażowych.
24.01.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
LoveBrands Group ponownie wesprze firmę AstraZeneca
Agencja LoveBrands Group po raz kolejny nawiązała współpracę z firmą biofarmaceutyczną AstraZeneca. W ramach umowy agencja realizuje działania komunikacyjne w obszarach diabetologii i kardiologii.
24.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Nowoczesne oblicze reklamy: podsumowanie 2024 roku i prognozy na 2025 z perspektywy Big Better Brands (Kajetan Królikowski)
Kajetan Królikowski z Big Better Brands podsumowuje dla portalmedialny.pl rok 2024 w branży. 
23.01.25, 23:04
| reklama & PR » informacje
Jeremy Sochan ambasadorem marki Rabanne
Luksusowa marka Rabanne zainicjowała kampanię promującą nową odsłonę swojego zapachu – Invictus Parfum, którego twarzą został Jeremy Sochan, jedyny polski koszykarz NBA.
23.01.25, 20:00
| reklama & PR » informacje
Grayling obsłuży Saxo Bank
Saxo Bank, duński specjalista w zakresie handlu i inwestycji online, powierzył Grayling Poland prowadzenie działań komunikacyjnych i zarządzanie wizerunkiem firmy w Polsce.
23.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje herbatki owocowe Herbaciany Ogród
W nowej kampanii TV i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To już kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która ma podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
23.01.25, 12:20
| reklama & PR » informacje
Marka Cztery Pory Roku ruszyła z sensualną kampanią kremów do rąk
W swojej najnowszej kampanii, zrealizowanej we współpracy z agencją Ancymony (*ancy), marka Cztery Pory Roku (Pharma CF) chce udowodnić, że za pomocą zmysłu wzroku i słuchu można uruchomić także smak, zapach i dotyk.
22.01.25, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Jakub Mączka kieruje studiem Motion Capture w Platige Image
Na początku stycznia 2025 r. do zespołu Platige Image dołączył Jakub Mączka, który objął funkcję Head of Motion Capture Studio. To strategiczny krok, mający na celu dalszy rozwój technologii, jak i dywersyfikację projektów studio.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.