04.03.23, 08:45

Lidl oficjalnym Fresh Food Partnerem Mistrzostw Świata UCI w kolarstwie 2023

Lidl oficjalnym Fresh Food Partnerem Mistrzostw Świata UCI w kolarstwie 2023, fot.: materiały prasowe

W sierpniu 2023 r. po raz pierwszy 13 Mistrzostw w kolarstwie UCI odbędzie się w trakcie jednego dużego wydarzenia. Tegoroczne święto cyklistów - Union Cycliste Internationale – będzie wspierane przez sieć Lidl.

Mistrzostwa Świata UCI w kolarstwie odbędą się w Glasgow i całej Szkocji od 3 do 13 sierpnia br. Będzie to jedno z największych wydarzeń kolarskich w historii, które po raz pierwszy łączy 13 istniejących Mistrzostw Świata UCI w jedno duże wydarzenie. W tym kontekście kolarskie mistrzostwa świata UCI i Lidl – jeden ze sprzedawców detalicznych żywności – nawiązują współpracę. Lidl jako oficjalny partner w zakresie świeżej żywności, wspiera podczas imprezy wszystkie 13 mistrzostw świata UCI i chce podkreślić znaczenie ruchu i świadomego odżywiania w prowadzeniu zdrowego stylu życia.

Jako spółka międzynarodowej grupy, Lidl jest reprezentowany na całym świecie poprzez ponad 12 000 sklepów w 31 krajach w Europie i Stanach Zjednoczonych – co zdaniem firmy pasuje do globalnego charakteru i różnorodności Mistrzostw Świata w Kolarstwie UCI 2023, w których weźmie udział ponad 6 tys. kolarzy zawodowych i amatorów z ponad 120 krajów. 

Czym zajmuje się Union Cycliste Internationale? 

Union Cycliste Internationale (UCI) jest światowym organem zarządzającym kolarstwem. Rozwija i nadzoruje jazdę na rowerze we wszystkich jego formach i  dla wszystkich: jako sport wyczynowy, zdrową aktywność rekreacyjną, środek transportu, a także po prostu dla zabawy. UCI zarządza i promuje dziesięć dyscyplin kolarskich, takich jak kolarstwo szosowe, torowe, górskie, BMX Racing, BMX Freestyle, cyclo-cross, trial, indoor cycling, kolarstwo e-sportowe i gravel.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).