03.03.23, 17:40
JBB Bałdyga rusza z kampanią promującą Rollsy

Ruszyła kampania digital dla marki JBB Bałdyga skoncentrowana na nowości – Rollsach. Twarzą marki został MrKryha - znany influencer. Jest to element długofalowej strategii marketingowej zaplanowanej na cały 2023 r. dla tego produktu. Działania mediowe połączone są z ekspozycją Rollsów w halach sklepowych.
Polska marka JBB Bałdyga wprowadza do sprzedaży Rollsy – zakręcone kiełbaski oferowane w dwóch wariantach – serowym i pomidorowym. Teraz rusza szeroka kampania mediowa promująca ten produkt.
Główną osią kampanii są portale internetowe w sieci reklamowej, kampania display w mediach społecznościowych i Youtube, spoty i lokowanie produktu w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz reklamy prasowe z mocnym wsparciem PR. Twarzą kampanii został influencer MrKryha (Krystian Kołodziejski), którego na Youtube śledzi ponad 500 tys. użytkowników, a ponad 700 tys. na TikToku. Swój medialny debiut Rollsy zanotowały już 14 lutego br. na antenie TVN w programie „Dzień dobry TVN” za pośrednictwem kucharza - Jaśka Kuronia.
Rollsy, podobnie jak parówki Polanki, będą również będzie promowane w świecie gamerów przy okazji turniejów. Pierwszy z nich, czyli „JBB Rollsy FORTNITE” rusza już 25 lutego br. Będzie to zaraz kolejna wspólna akcja zrealizowana przez JBB z agencją Beloud.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze