03.03.23, 17:40

JBB Bałdyga rusza z kampanią promującą Rollsy

MrKryha (Krystian Kołodziejski) z nowymi produktami marki JBB Bałdyga - Rollsami, fot.: materiały prasowe

Ruszyła kampania digital dla marki JBB Bałdyga skoncentrowana na nowości – Rollsach. Twarzą marki został MrKryha - znany influencer. Jest to element długofalowej strategii marketingowej zaplanowanej na cały 2023 r. dla tego produktu. Działania mediowe połączone są z ekspozycją Rollsów w halach sklepowych.

Polska marka JBB Bałdyga wprowadza do sprzedaży Rollsy – zakręcone kiełbaski oferowane w dwóch wariantach – serowym i pomidorowym. Teraz rusza szeroka kampania mediowa promująca ten produkt. 

Główną osią kampanii są portale internetowe w sieci reklamowej, kampania display w mediach społecznościowych i Youtube, spoty i lokowanie produktu w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz reklamy prasowe z mocnym wsparciem PR. Twarzą kampanii został influencer MrKryha (Krystian Kołodziejski), którego na Youtube śledzi ponad 500 tys. użytkowników, a ponad 700 tys. na TikToku. Swój medialny debiut Rollsy zanotowały już 14 lutego br. na antenie TVN w programie „Dzień dobry TVN” za pośrednictwem kucharza - Jaśka Kuronia.

Rollsy, podobnie jak parówki Polanki, będą również będzie promowane w świecie gamerów przy okazji turniejów. Pierwszy z nich, czyli „JBB Rollsy FORTNITE” rusza już 25 lutego br. Będzie to zaraz kolejna wspólna akcja zrealizowana przez JBB z agencją Beloud.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).