25.03.23, 09:00

Lidl został Oficjalnym Partnerem UEFA EURO 2024

Lidl globalnym partnerem UEFA, fot.: materiały prasowe

Lidl został globalnym partnerem UEFA zarówno podczas europejskich eliminacji w 2023 roku, jak i turnieju finałowego w 2024 roku.

Poprzez partnerstwo Lidl chce podkreślić znaczenie świeżych owoców i warzyw oraz sportu dla aktywnego, zdrowego stylu życia. Współpraca rusza wraz z rozpoczęciem pierwszych rozgrywek.

„Cieszymy się, że możemy być częścią wydarzenia, które ekscytuje nie tylko naszych klientów, ale także naszych pracowników” – mówi Jeroen Bal, Członek Zarządu Divisional Board Customer Lidl International. „Chcemy sprawić, aby UEFA EURO 2024 było przeżyciem dostępnym dla wszystkich, tak jak dostępne dla wszystkich są nasze produkty – na przykład poprzez nasze Strefy Kibica Lidla. Wspólnie z innymi krajami, w których działa Lidl, jesteśmy pełni entuzjazmu” – dodaje Bal.

Od 14 czerwca do 14 lipca 2024 r. najlepsze drużyny narodowe ze Starego Kontynentu będą walczyły o tytuł Mistrza Europy w 10 różnych niemieckich miastach. O tym, które kraje zmierzą się podczas 51 meczów finałowego turnieju, zadecydują wyniki europejskich eliminacji rozgrywanych od marca 2023 do marca 2024 r.

Komentarze

Powiązane

08.06.23, 10:43
| reklama & PR » informacje
Sztuka grillowania z kampanią Dan Cake
Pod hasłem „Daj sobie czas na soczystą sztukę” marka Dan Cake chce przekonać odbiorców, że gdy sięga się po jej wyroby piekarnicze, grillowanie staje się prawdziwą sztuką.
07.06.23, 20:26
| reklama & PR » informacje
Iga Świątek ponownie w kampanii PZU Wojażer
Marka PZU wystartowała z kampanią promującą ubezpieczenie podróżne PZU Wojażer. Jej celem jest zachęcanie osób planujących wakacyjne wyjazdy do zadbania o siebie i swoich bliskich poprzez zakup ubezpieczenia. Bohaterką komunikacji ponownie została tenisistka Iga Świątek.
07.06.23, 16:30
| reklama & PR » informacje
Daj sobie czas. W Warszawie pojawił się mural promujący kampanię PayPo
PayPo – polski operator BNPL (buy now, pay later) – ruszył z kampanią „Daj sobie czas”, w której zachęca do przemyślanych zakupów z wykorzystaniem płatności odroczonych. Mural promujący akcję można podziwiać w okolicach Mostu Poniatowskiego w Warszawie.
07.06.23, 15:10
| reklama & PR » informacje
Cape Morris zwycięża w przetargu na obsługę marki Morliny
Cape Morris, agencja kreatywno-strategiczna nawiązała współpracę z marką Morliny (polska spółka Animex). Agencja odpowiedzialna będzie za wdrożenie nowej strategii komunikacji w social media od maja br.
07.06.23, 14:02
| reklama & PR » informacje
MullenLowe wprowadza nową globalną tożsamość
Ośmiornica MullenLowe od 6 czerwca br. wygląda inaczej. Zmiany mają oddawać nową globalną tożsamość sieci i jej odświeżone pozycjonowanie. Rebranding dotyczy 57 rynków na całym świecie, w tym także MullenLowe Warsaw.
07.06.23, 10:50
| reklama & PR » informacje
Dentsu Creative ponownie zwycięża w przetargu Audi
Dentsu Creative obroniło budżet na obsługę marki Audi. Kontrakt podpisano na okres trzech lat z możliwością przedłużenia o kolejne dwa.
07.06.23, 09:37
| reklama & PR » ludzie
Izabela Albrychiewicz awansowała na stanowisko CEO GroupM CEE. Teraz zarządza 10 rynkami regionu
GroupM, medialna grupa inwestycyjna WPP, powołała Izabelę Albrychiewicz na stanowisko CEO GroupM CEE. Region, którym zarządzać będzie dotychczasowa CEO GroupM Poland, obejmuje aż 10 rynków: Chorwację, Czechy, Bośnię, Węgry, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię i Ukrainę.
07.06.23, 06:30
| reklama & PR » ludzie
Trzy osoby awansowały w agencji Good One PR
W strukturach Good One PR awansowały trzy osoby. W kwietniu br. Marta Paczka objęła funkcję Account Managera, a miesiąc później Jakub Macyszyn Senior Account Executive’a. Na stanowisko Account Executive w marcu br. awansowała natomiast Angelika Zarzycka.
06.06.23, 20:58
| reklama & PR » informacje
Janusz Walczuk ambasadorem marki Garage
Marka Garage inauguruje sezon letnich imprez i festiwali wejściem w długofalową współpracę ambasadorską z raperem Januszem Walczukiem. Zapowiada także cykl imprez zorganizowanych razem z muzycznym kolektywem SO HARD, na których wystąpi znany raper.
06.06.23, 20:08
| reklama & PR » informacje
Agencja Peppermint przygotowała koncepcję graficzną loterii Toffifee
Współpraca Peppermint z marką Toffifee w ramach ogólnopolskiej loterii pod hasłem „Loteria tkwi w Toffifee”, objęła przygotowanie różnorodnych formatów graficznych do promocji kampanii w kanałach online i offline.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Strefa Kultury Wrocław | Wrocław

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. filmu

Centrum Kultury Zamek w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty

kierowniczka/kierownik działu PR

Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 07.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 05.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.