30.03.23, 13:10

Žatecký rusza z pierwszą w historii marki loterią promocyjną

KV kampanii, fot.: materiały prasowe

Pod hasłem „Wygraj roczną pensję z Žatecký i wrzuć na luz” rusza pierwsza w historii marki Žatecký loteria promocyjna. Głównymi nagroda są cztery roczne pensje w wysokości 60 tys. zł. nagród.

1 kwietnia br. startuje rejestracja zgłoszeń do udziału w loterii konsumenckiej marki Žatecký. Aby wziąć udział w akcji trzeba kupić dowolne piwo marki i zarejestrować kod spod kapsla lub zawleczki na stronie internetowej loterii albo za pośrednictwem aplikacji Messenger. W puli nagród są cztery roczne pensje w wysokości 60 tys. zł (jedna pensja losowana raz w miesiącu), 1 tys. kart podarunkowych o wartości 200 zł do zrealizowania w Prezent Marzeń oraz 4 tys. spersonalizowanych kufli z logo Žatecký. Termin rejestracji zgłoszeń upływa 31 lipca br.

Piwa objęte promocją wyróżniają się oznaczeniem na opakowaniu i czerwonymi kapslami. W ramach promocji w sklepach pojawią się materiały POSM, a w ogólnopolskich pasmach TV wyemitowany zostanie spot informujący o loterii. Dodatkowo zaplanowano działania digital.

Nowe opakowania mają podkreślać wyróżniki produktu 

Marka wprowadza także nowe wzory opakowań, które mają ułatwić identyfikację marki i jeszcze bardziej podkreślić jej wyróżniki. Odświeżone logo nawiązuje do tradycji i ma zwracać uwagę na to, co najważniejsze –žatecky chmiel, który nadaje piwu łagodnie goryczkowy, zbalansowany smak i aromat. Za redesing marki i nowe opakowania promocyjne, jak i generyczne (które pojawią się po promocji) odpowiada Agencja BNA.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.