11.04.23, 10:43
Żubr przegania żywiec. Kampania marki Żubr
Żubr Kompanii Piwowarskiej w kampanii otwierającej piwny sezon, podkreśla jego opiekuńczy charakter, zgodny z naturą Króla Puszczy. Tym samym, odwołuje się do swojego podstawowego archetypu korzystając z humoru i dystansu do siebie oraz otoczenia.
Spot reklamowy, który jest głównym nośnikiem kampanii, ma obrazować spotkanie Żubra z żywcem. „Dzisiejszy świat jest pełen chwiejnych emocji i nieprzewidywalnych zdarzeń, ale na Żubra zawsze można liczyć! Nowa historia opowiada o tym, że Żubr jako strażnik puszczy, dobry gospodarz i opiekun słabszych, dba o ład i bezpieczeństwo nawet w trudnych momentach. Tym razem Żubr zapewnia spokój stadzie zwierząt hodowlanych” – mówi Michał Szczerba, brand manager Żubra.
Działania reklamowe będą realizowane przede wszystkim w TV i Internecie, m.in. w kanałach social media oraz we współpracy z twórcami internetowymi.
Za koncepcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja PZL, produkcją zajął się Moon Films, udźwiękowieniem Juice, postprodukcją Platige Image. Działania digital i PR przygotowała Huta 19 im. Joachima Fersengelda. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith (Publicis Groupe).
Prezentacja reklamy skierowana jest tylko dla osób pełnoletnich.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze