13.04.23, 07:30
Patrycja Karpik będzie odpowiadała za marketing Bluerank
Patrycja Karpik objęła stanowisko Marketing Managera w Bluerank. W agencji będzie odpowiedzialna za tworzenie i realizację strategii marketingowej agencji w bliskiej współpracy ze sprzedażą oraz branding.
Patrycja Karpik wcześniej odpowiadała m.in. za marketing produktów Aflofarm Farmacja Polska na rynkach zagranicznych i marki własne Pelion S.A. (Polska Grupa Farmaceutyczna). Współpracę z agencją rozpoczęła w marcu 2022 r., niecały rok później objęła kierownictwo w dziale marketingu. To zbiegło się z fuzją z działem New Business.
Jako Marketing Manager, Patrycja Karpik będzie odpowiadać za projektowanie ścieżki zakupowej klienta B2B oraz dobieranie i monitorowanie wskaźników skuteczności działań marketingowych na każdym z etapów Customer Journey. Będzie wspierała także procesy employer brandingowe i CSR-owe.
Kim jest Patrycja Karpik?
Z wykształcenia jest filolożką angielską i absolwentką SGH na kierunku Zarządzanie marką. FRISowa zawodniczka, skupiona na osiąganiu celów i szybkim, ale świadomym podejmowaniu decyzji. Analityczka w stylu działania.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze