03.05.23, 15:00

Aleksander Balcerowski rozpoczyna współpracę z Gaminate Hydration

Aleksander Balcerowski x Gaminate Hydration, fot.: materiały prasowe

Kilka tygodni temu polska tenisistka Iga Świątek rozpoczęła współpracę z firmą produkującą napoje izotoniczne. Podobną drogę obrał polski koszykarz Aleksander Balcerowski, który został twarzą Gaminate Hydration.

By zadbać o odpowiednie nawodnienie, Balcerowski rozpoczął współpracę z firmą Gaminate, która opracowała napój izotoniczny o niskim ładunku kalorycznym. Kilka tygodni wcześniej, współpracę z tą samą marką podjęła również Iga Świątek - polska tenisistka.

Aleksander Balcerowski to reprezentant Polski w koszykówce w różnych kategoriach wiekowych. Wychowanek Górnika Wałbrzych, obecnie gracz hiszpańskiego zespołu Gran Canaria. W seniorskiej kadrze występuje od 2019 r. Z reprezentacją zajął ósme miejsce na Mistrzostwach Świata w 2019, a na ostatnich Mistrzostwach Europy walnie przyczynił się do zajęcia przez Polskę czwartego miejsca.

Gaminate to polska marka, specjalizująca się w produkcji suplementów. Zadebiutowała na rynku ponad dwa lata temu wprowadzając linię produktową Energy, czyli alternatywę dla kawy i energetyków.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).