13.04.23, 11:43
Wszystko co najlepsze z mleka. Krystyna Czubówna lektorką w nowym spocie Lidl Polska
Sieć handlowa Lidl Polska rozpoczęła kampanię promującą markę Pilos z podkreśleniem, że produkty powstają z polskiego mleka.
Lidl Polska współpracuje z polskimi mleczarzami, oferując produkty pod marką Pilos. Obecnie sieć współpracuje z wieloma krajowymi mleczarniami, takimi jak m.in.: Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita, Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol, Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy, Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek czy Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu. Lidl Polska prowadzi obecnie kampanię „Wszystko co najlepsze z mleka”, która ma promować produkty dostępne pod marką Pilos. Kampanii towarzyszą również specjalne oferty promocyjne.
Kampania „Pilos – wszystko co najlepsze z mleka” została zaplanowana w telewizji, radiu, gazetkach, POS oraz digitalu. W ramach kampanii we współpracy z agencją GPD powstał spot telewizyjny, w którym lektorką jest Krystyna Czubówna. Kampania będzie trwać do końca kwietnia br.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze