13.04.23, 23:53

Robert Makłowicz, Cezary Pazura i Łukasz Lotek Lodkowski w kampanii Scrabble

Robert Makłowicz w kampanii Scrabble, fot.: materiały prasowe

Robert Makłowicz, Cezary Pazura i Łukasz Lotek Lodkowski pojawili się w kampanii marki Scrabble, która świętuje w tym roku 75. urodziny.

13 kwietnia, w Międzynarodowy Dzień Scrabble, ukazała się zapowiedź kolejnej edycji rywalizacji słownej Scrabble. Na Instagramie Makłowicza, Pazury i Lotka internauci mogli zobaczyć zabawne sceny z ich pierwszego spotkania przy planszy.
To start nowej kampanii marki Scrabble, której celem jest łączenie ludzi z różnych środowisk za pomocą literek Scrabble. Krótkie historie o słowach, które mają znaczenie, przedstawią ambasadorzy marki.

Jak zapowiada firma, jesienią w pojedynku na słowa zmierzą się oni z gościem specjalnym, którego tożsamość pozostanie tajemnicą aż do premiery materiału.

75 lat gry Scrabble

Przez 75 lat Scrabble stały się jedną z najbardziej popularnych gier planszowych w historii. Do dziś sprzedano ponad 165 milionów egzemplarzy gry, która w 1948 r. powstała z pasji amerykańskiego architekta Alfreda Moshera Buttsa. Jej sukces opiera się na prostej zasadzie: nie liczy się to, ile słów znasz, ale jak ich używasz. Scrabble to zabawa ponad słowami.
Scrabble są obecnie dostępne w 30 językach w 120 krajach na całym świecie. Najnowszym językiem, który został wprowadzony w 2006 r., jest ukraiński.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).