19.04.23, 20:00

A Ty, co masz pod ręką. Marka WINIARY promuje nowe warianty smakowe z linii Pomysł na

KV kampanii marki Winiary, fot.: materiały prasowe

Pod hasłem „A Ty, co masz pod ręką” ruszyła kampania marki WINIARY promująca nowe warianty smakowe z linii Pomysł na. Działania przygotowała agencja Publicis Poland.

Nowa odsłona kampanii linii produktów WINIARY Pomysł na prezentuje nowe warianty smakowe „Leczo z tego, co jest pod ręką”, „Curry z tego, co zostało”, „Gulasz z tego, co się nawinie”. Kampania tym samym ma wspierać również misję marki Pomagamy w Gotowaniu i Niemarnowaniu, która dostarcza kulinarnych inspiracji w postaci prostych przepisów na wykorzystanie produktów dostępnych w każdym domu.

Misja Obiad to opowieść o parze, która staje przed wyzwaniem zrobienia obiadu ze składników, które akurat mają w kuchni. Z Pomysłem na - to co pod ręką, tworzy pyszne danie. I nic się nie marnuje! Wykorzystany w kampanii zabieg kreatywny podkreśla, że gdy gotowanie jest łatwe i intuicyjne, to komunikacja między gotującymi staje się równie prosta i przez to zabawna” – mówi Marta Krakowska-Sochacz, Account Director Publicis Poland

W ramach działań powstały spoty 30” i 15”, które będą emitowanie w telewizji, krótsze formaty video 6” i 10” do digitalu oraz kampania social media i kampania display. Publicis Poland należąca do struktur Publicis Worldwide odpowiada za strategię, ideę kreatywną oraz nadzór nad produkcją wszystkich materiałów. Spoty wyprodukowało Graffiti, a postprodukcją zajął się Chimney. Reżyserem jest Jan Foryś. Planowanie i zakup mediów było po stronie domu mediowego UM Thrive.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).