19.04.23, 20:00
A Ty, co masz pod ręką. Marka WINIARY promuje nowe warianty smakowe z linii Pomysł na
Pod hasłem „A Ty, co masz pod ręką” ruszyła kampania marki WINIARY promująca nowe warianty smakowe z linii Pomysł na. Działania przygotowała agencja Publicis Poland.
Nowa odsłona kampanii linii produktów WINIARY Pomysł na prezentuje nowe warianty smakowe „Leczo z tego, co jest pod ręką”, „Curry z tego, co zostało”, „Gulasz z tego, co się nawinie”. Kampania tym samym ma wspierać również misję marki Pomagamy w Gotowaniu i Niemarnowaniu, która dostarcza kulinarnych inspiracji w postaci prostych przepisów na wykorzystanie produktów dostępnych w każdym domu.
„Misja Obiad to opowieść o parze, która staje przed wyzwaniem zrobienia obiadu ze składników, które akurat mają w kuchni. Z Pomysłem na - to co pod ręką, tworzy pyszne danie. I nic się nie marnuje! Wykorzystany w kampanii zabieg kreatywny podkreśla, że gdy gotowanie jest łatwe i intuicyjne, to komunikacja między gotującymi staje się równie prosta i przez to zabawna” – mówi Marta Krakowska-Sochacz, Account Director Publicis Poland
W ramach działań powstały spoty 30” i 15”, które będą emitowanie w telewizji, krótsze formaty video 6” i 10” do digitalu oraz kampania social media i kampania display. Publicis Poland należąca do struktur Publicis Worldwide odpowiada za strategię, ideę kreatywną oraz nadzór nad produkcją wszystkich materiałów. Spoty wyprodukowało Graffiti, a postprodukcją zajął się Chimney. Reżyserem jest Jan Foryś. Planowanie i zakup mediów było po stronie domu mediowego UM Thrive.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze