03.05.23, 09:00

Polska Liga Esportowa rozpoczyna współpracę z BETFAN

Polska Liga Esportowa x BETFAN, fot.: materiały prasowe

Polska Liga Esportowa nawiązuje współpracę z BETFAN: zakłady bukmacherskie. W ramach działań marka BETFAN będzie obecna na transmisjach i wydarzeniach oraz w mediach społecznościowych Polskiej Ligi Esportowej.

Polska Liga Esportowa to organizator rozgrywek esportowych w Europie Środkowo-Wschodniej. PLE ściśle współpracuje z największymi producentami gier takimi jak Riot Games oraz podmiotami sportowymi jak Polski Związek Żeglarski, Fortuna 1 Liga oraz PKN Orlen.

„Jako Polska Liga Esportowa lubimy łączyć świat sportu tradycyjnego i esportu, co potwierdzają nasze aktywacje z Fortuna 1 Ligą czy Polskim Związkiem Żeglarskim. Liga, fani i rozrywka, jakie zapewnia Polska Liga Esportowa, to idealne pola do zagospodarowania dla zakładów bukmacherskich. Stąd naturalny krok współpracy z czołowym bukmacherem na polskim rynku, jakim jest BETFAN” - mówi Paweł Kowalczyk, CEO Polskiej Ligi Esportowej.

W ramach zawartej współpracy marka BETFAN będzie obecna w mediach społecznościowych oraz wydarzeniach Polskiej Ligi Esportowej. Celem współpracy są niestandardowe i innowacyjne działania na linii liga sportowa – bukmacher.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).