03.05.23, 13:00
Sizeer 4DX w Cinema City. Marka sponsorem tytularnym sal kinowych
Sieć salonów Sizeer została sponsorem tytularnym sal kinowych Cinema City wyposażonych w technologię do projekcji filmów w formacie 4DX.
Od kwietnia br. w salach 4DX zainstalowano podświetlone logotypy Sizeer, a sale te noszą oficjalną nazwę Sizeer 4DX. Równolegle na ekranach Cinema City w sześciu krajach regionu Europy centralnej (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia i Bułgaria) prowadzona jest międzynarodowa kampania promująca ofertę salonów z obuwiem Sizeer. Realizację projektu oraz kampanię w całym regonie CEE koordynuje New Age Media.
Program obejmuje także standardowe sale projekcyjne Cinema City, zlokalizowane w wybranych, największych centrach handlowych w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu. Współpraca zakłada stały branding łącznie 14 sal kinowych Cinema City, w tym sześciu sal 4DX, a także inne działania reklamowe. Pierwsza kampania o zasięgu międzynarodowym realizowana w ramach rozszerzonej współpracy, obejmuje emisję spotu w dwóch wersjach (52 oraz 30 sekundowej).
„Współpraca reklamowa z Cinema City i NAM to nie tylko sposób na zbudowanie zasięgu naszej komunikacji wśród klientów z regionu CEE, ale również tzw. kropka nad i wizerunku Sizeer, jako dynamicznego, odpowiadającego współczesnym zmianom pokoleniowym brandu. Tę dynamikę doskonale oddaje projekcja 4DX – dlatego to właśnie te sale będą nosiły nazwę Sizeer 4DX.” – mówi Renata Stanasiuk Dyrektor Marketingu firmy Marketing Investment Group S.A., członka JD Group, właściciela marki Sizeer.
Technologia 4DX zapewnia widzom odczuwanie filmów wszystkimi zmysłami. Efekty 4DX takie jak powietrze pod ciśnieniem imitujące podmuchy wiatru oraz ruchome fotele potęgują wrażenie uczestnictwa w akcji. Spoty emitowane są w części specjalnej bloku reklamowego.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze