PKN ORLEN Sponsorem Generalnym Igrzysk Europejskich Kraków – Małopolska 2023

PKN ORLEN Sponsorem Generalnym Igrzysk Europejskich Kraków – Małopolska 2023, fot.: materiały prasowe

Igrzyska Europejskie Kraków – Małopolska 2023 zyskały strategiczne wsparcie. Sponsorem Generalnym imprezy został największy sponsor polskiego sportu, PKN ORLEN. 

Igrzyska Europejskie Kraków – Małopolska 2023 zbliżają się wielkimi krokami. Ceremonia Otwarcia odbędzie się 21 czerwca br. na Stadionie Miejskim w Krakowie. Wydarzenie będzie największą imprezą sportową 2023 roku w całej Europie. Do grona sponsorów wydarzenia dołącza PKN ORLEN.

"Od kilku lat konsekwentnie budujemy multienergetyczny koncern, który plasuje się wśród 150 największych firm na świecie. Nasze produkty są dostępne w blisko 100 krajach. Potrzebujemy silnej i rozpoznawalnej marki, którą budujemy między innymi poprzez zaangażowanie w projekty sponsoringowe. W poprzednim roku zapewniły nam one rekordowe 1,4 mld zł ekwiwalentu reklamowego. Jako Sponsor Generalny dołączamy do grona partnerów Igrzysk Europejskich Kraków – Małopolska 2023. Wesprzemy organizację największego multidyscyplinarnego wydarzenia sportowego w historii Polski, którego przebieg będzie transmitowany w ponad 50 krajach. Dzięki temu będziemy dalej wzmacniać markę ORLEN, a także promować wizerunek Polski za granicą" – mówi Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN.

Podczas dwóch tygodni Igrzysk, zawodnicy i zawodniczki będą rywalizować o 102 przepustki na Igrzyska Olimpijskie w Paryżu 2024. W trzynastu dyscyplinach stawką będą dodatkowo medale mistrzostw Europy. W ramach wielopłaszczyznowej współpracy marka ORLEN będzie eksponowana na numerach startowych zawodników i koszulkach wolontariuszy, na telebimach i bandach LED wszystkich aren sportowych wydarzenia, w cyfrowej kampanii realizowanej na lotnisku Balice i w licznych działaniach outdoorowych.

Igrzyska Europejskie Kraków – Małopolska 2023 rozpoczną się 21 czerwca i potrwają do 2 lipca. Do rywalizacji przystąpi ponad 7 tys. sportowców z 48 krajów. Zmagania odbędą się w 12 polskich miastach, między innymi w Krakowie, Wrocławiu, Chorzowie i Zakopanem.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).