31.05.23, 19:15

JBB Bałdyga promuje ofertę grillową w digitalu

KV kampanii grillowej JBB Bałdyga, fot.: materiały prasowe

Ruszyła największa w historii JBB Bałdyga kampania digitalowa promująca ofertę grillową tej marki mięsnej w Polsce. Działania pod hasłem „Grilluje w całej Polsce” potrwają przez najbliższe miesiące.

Kampania online swoim zasięgiem obejmuje całą Polskę. Działania oparte są przede wszystkim na platformie YouTube oraz kampanii display w największych portalach internetowych w Polsce. Marka planuje także aktywności performance w zakresie inspiracji kulinarnych na grilla. Wszystkie te działania wspierane są przez trwającą w radiu RMF FM kampanię bazującą na spotach radiowych oraz lokowanie produktów w ogólnopolskich stacjach TV. Dodatkowo całość wspierana jest PR-owo oraz trade marketingowo przez cały czas trwania kampanii.

Marka JBB od lat dynamicznie się rozwija zyskując sympatię kolejnych zadowolonych klientów w całym kraju I tak claim „Grilluje w całej Polsce” będący hasłem naszej największej kampanii marketingowej w historii nawiązuje wprost do głównego hasła marki JBB Bałdyga, czyli „Smakuje w całej Polsce”. A my od kilku lat bardzo mocno inwestujemy w zakresie promocji i marketingu w digital – to dla nas najważniejszy kanał komunikacji marketingowej, dzięki któremu docieramy bezpośrednio do naszych konsumentów. W ten sposób stale pracujemy nad umocnieniem wizerunku marki JBB, jako prokonsumenckiej i oferującej doskonałe wyroby, a także nad stałym wzrostem jej rozpoznawalności wśród różnych grup konsumentów. Z roku na rok widzimy wymierne efekty naszych działań co pokazuje, że obraliśmy słuszną strategię rozwoju w obszarze komunikacji marketingowej” – mówi Andrzej Kowalski, dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga.

Za koncept kreatywny odpowiada agencja Yellow Crocodiles, a zakupu mediów JBB dokonało we własnym zakresie.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).