07.06.23, 14:02

MullenLowe wprowadza nową globalną tożsamość

Logo agencji MullenLowe, fot.: materiały prasowe

Ośmiornica MullenLowe od 6 czerwca br. wygląda inaczej. Zmiany mają oddawać nową globalną tożsamość sieci i jej odświeżone pozycjonowanie. Rebranding dotyczy 57 rynków na całym świecie, w tym także MullenLowe Warsaw.

Nowe pozycjonowanie MullenLowe rzuca wyzwanie sposobowi, w jaki agencje reklamowe komunikują się na świecie. Opiera się na badaniach, z których wynika, że innowacyjne marki rozwijają się dwa razy szybciej niż konkurencja, a brandy, które ciągle wprowadzają innowacje, rozwijają się nawet siedem razy szybciej. Jak przekonuje agencja, właśnie w tym duchu ewoluowała ośmiornica. „Nie jest jedynie korporacyjną maskotką, ale wytycza kierunek w jakim marki powinny się dziś rozwijać” - podkreśla Kristen Cavallo, CEO MullenLowe Global. „Ośmiornica jako gatunek przetrwała ponad 300 mln lat właśnie dzięki swojej elastyczności i możliwości adaptacji. Jej zdolność do ulepszania własnego kodu genetycznego to ewenement wśród zwierząt. Nie boi się zmian i dla nas jest metaforą tego jak marki powinny działać dziś, w szybko zmieniającym się świecie” – dodaje Cavallo.

Nowa identyfikacja jest czymś więcej niż tylko fajnym znakiem” - dodaje Kinga Grzelewska, managing partner and creative director MullenLowe Warsaw. „Pozwala naszej agencji wyróżnić się indywidualnością. Co więcej, daje wiele możliwości artystycznej ekspresji i kreatywności” – dodaje Grzelewska.

Stworzona przez MullenLowe US tożsamość marki ma wyłamywać się zasadom logiki i symetrii. Ośmiornica jest nieskończona, płynnie zmienia się na różne sposoby. Każdy z ponad 4 tys. pracowników sieci na całym świecie, może zaprojektować własną ośmiornicę za pomocą aplikacji generatywnej. Umożliwia ona dostosowanie logo do podpisów e-mail, ikon społecznościowych i profilowych, a nawet zaprojektowanie jej na bluzach, torbach czy jako tło smartwatcha. „Chcemy, by system projektowania odzwierciedlał to, kim jesteśmy i pozwalał każdej osobie, która jest częścią MullenLowe, na odciśnięcie własnego piętna" - wyjaśnia João Paza, pod którego okiem powstała bardziej nowoczesna, abstrakcyjna i elastyczną tożsamość MullenLowe.

Płynna ośmiornica w logo kontrastuje z surową i poukładaną szeryfową typografią. Zamierzony zabieg ma łączyć emocje z rozsądkiem. Podczas gdy ośmiornica wita nowe, znak słowny odzwierciedla przeszłość i wieloletnie dziedzictwo agencji. Dopełnieniem identyfikacji wizualnej, jest autorska typografia. Tutaj macki ośmiornicy zmieniają się w litery od A do Z i cyfry od 0 do 9.

Nowe oblicze ośmiornicy można zobaczyć TUTAJ>>>>

Komentarze

Powiązane

28.09.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Agencja Saatchi & Saatchi zwycięża w przetargu Answear
Agencja Saatchi & Saatchi wygrała przetarg na stworzenie nowej platformy komunikacyjnej sklepu internetowego Answear.com na 2024 rok.
28.09.23, 09:00
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Gaca nowym dyrektorem kreatywnym w Artegence
Agencja Artegence ma nowego dyrektora kreatywnego. Stanowisko objął Mateusz Gaca, którego zadaniem jest wzmacnianie kreatywnego zespołu agencji oraz dostarczanie unikatowych rozwiązań w prowadzonych projektach.
27.09.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Huawei z kampanią 360° promującą smartwatche Huawei Watch GT 4
Polski oddział Huawei CBG (Consumer Business Group) ruszył z kampanią promującą nową odsłonę wyjątkowo popularnych w Polsce smartwatchy z rodziny WATCH GT. Pierwszoplanową postacią działań z zakresu influencer marketingu w Polsce jest ambasadorka produktu, Jessica Mercedes Kirschner.
27.09.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Kampania profrekwencyjna To Twój Wybór - głos kobiet ma znaczenie
Do udziału w nadchodzących wyborach ma przekonać kobiety kampania profrekwencyjna „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet, grupę organizacji społecznych, działających na rzecz ochrony i promocji praw kobiet.
27.09.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Polsat partnerem II Europejskiego Kongresu Sportu i Turystyki
Polsat Sport i Grupa Polsat Plus to główni partnerzy medialni drugiej edycji Europejskiego Kongresu Sportu i Turystyki, który odbędzie się w Zakopanem w dniach 26 – 28 września br. Moderatorami kilku paneli dyskusyjnych będą dziennikarze i komentatorzy Polsatu Sport.
27.09.23, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Lidia Święcka awansuje w Social Lama
Na początku września br., Lidia Święcka awansowała w agencji Social Lama na stanowisko Social Media Specialist.
26.09.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Kaufland podpowiada jak nie marnować żywności w najnowszej akcji
Kraje członkowskie Unii Europejskiej marnują średnio 153 mln ton żywności rocznie. Zjawisko jest powszechne również w Polsce. Aby skutecznie ograniczać jego skalę, konieczne są konsekwentne działania edukacyjne. Sieć Kaufland prezentuje niezmienne zaangażowanie w tym obszarze, realizując kolejną odsłonę kampanii pod hasłem „Marnowanie? Nie mam w planie!”.
26.09.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Bilety na mecze UEFA do wygrania w kampanii Pyszne.pl „Zamów. Graj. Wygrywaj”
Rusza kampania Pyszne.pl – oficjalnego partnera UEFA. W ramach akcji organizatorzy przygotowali konkursy z niemal 50 tysiącami nagród dla uczestników. Kampania Zamów. Graj. Wygrywaj potrwa do 26 października br. 
26.09.23, 15:00
| reklama & PR » informacje
Chapter1 przygotowuje nowy layout opakowań marki Altax
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 pracuje nad nowym layoutem opakowań produktów marki Altax, z portfolio firmy SHERWIN-WILLIAMS Poland. Działania te są częścią całościowego procesu redesignu opakowań tej marki, której grupą docelową są majsterkowicze, głównie mężczyźni w wieku 30-50 lat.
26.09.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
mBank. Technologia do usług. Marka wprowadza nowe pozycjonowanie marki
Ruszyła kampania wizerunkowa mBanku pod hasłem „mBank. Technologia do usług”, w której bank wprowadza nowe pozycjonowanie marki. Marka w spotach podkreśla, że w dobie wyścigu technologicznego swoje produkty i usługi tworzy tak, by były intuicyjne i proste w obsłudze.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/specjalistka ds. marketingu

Muzeum Getta Warszawskiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacji

Muzeum Sztuki w Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty
Konkursy
do 28.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 26.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.