07.06.23, 14:02

MullenLowe wprowadza nową globalną tożsamość

Logo agencji MullenLowe, fot.: materiały prasowe

Ośmiornica MullenLowe od 6 czerwca br. wygląda inaczej. Zmiany mają oddawać nową globalną tożsamość sieci i jej odświeżone pozycjonowanie. Rebranding dotyczy 57 rynków na całym świecie, w tym także MullenLowe Warsaw.

Nowe pozycjonowanie MullenLowe rzuca wyzwanie sposobowi, w jaki agencje reklamowe komunikują się na świecie. Opiera się na badaniach, z których wynika, że innowacyjne marki rozwijają się dwa razy szybciej niż konkurencja, a brandy, które ciągle wprowadzają innowacje, rozwijają się nawet siedem razy szybciej. Jak przekonuje agencja, właśnie w tym duchu ewoluowała ośmiornica. „Nie jest jedynie korporacyjną maskotką, ale wytycza kierunek w jakim marki powinny się dziś rozwijać” - podkreśla Kristen Cavallo, CEO MullenLowe Global. „Ośmiornica jako gatunek przetrwała ponad 300 mln lat właśnie dzięki swojej elastyczności i możliwości adaptacji. Jej zdolność do ulepszania własnego kodu genetycznego to ewenement wśród zwierząt. Nie boi się zmian i dla nas jest metaforą tego jak marki powinny działać dziś, w szybko zmieniającym się świecie” – dodaje Cavallo.

Nowa identyfikacja jest czymś więcej niż tylko fajnym znakiem” - dodaje Kinga Grzelewska, managing partner and creative director MullenLowe Warsaw. „Pozwala naszej agencji wyróżnić się indywidualnością. Co więcej, daje wiele możliwości artystycznej ekspresji i kreatywności” – dodaje Grzelewska.

Stworzona przez MullenLowe US tożsamość marki ma wyłamywać się zasadom logiki i symetrii. Ośmiornica jest nieskończona, płynnie zmienia się na różne sposoby. Każdy z ponad 4 tys. pracowników sieci na całym świecie, może zaprojektować własną ośmiornicę za pomocą aplikacji generatywnej. Umożliwia ona dostosowanie logo do podpisów e-mail, ikon społecznościowych i profilowych, a nawet zaprojektowanie jej na bluzach, torbach czy jako tło smartwatcha. „Chcemy, by system projektowania odzwierciedlał to, kim jesteśmy i pozwalał każdej osobie, która jest częścią MullenLowe, na odciśnięcie własnego piętna" - wyjaśnia João Paza, pod którego okiem powstała bardziej nowoczesna, abstrakcyjna i elastyczną tożsamość MullenLowe.

Płynna ośmiornica w logo kontrastuje z surową i poukładaną szeryfową typografią. Zamierzony zabieg ma łączyć emocje z rozsądkiem. Podczas gdy ośmiornica wita nowe, znak słowny odzwierciedla przeszłość i wieloletnie dziedzictwo agencji. Dopełnieniem identyfikacji wizualnej, jest autorska typografia. Tutaj macki ośmiornicy zmieniają się w litery od A do Z i cyfry od 0 do 9.

Nowe oblicze ośmiornicy można zobaczyć TUTAJ>>>>

Komentarze

Powiązane

21.07.24, 14:00
| reklama & PR » informacje
Dolina Dobra rozpoczęła kampanię „ŚniadaTAK”
Dolina Dobra ruszyła z akcją „ŚniadaTAK”. Kampania koncentruje się na sposobach przygotowywania śniadań.
20.07.24, 19:02
| reklama & PR » informacje
Marka Tygryski współpracuje z Grupą JuraPark w nowej akcji dla Lidla
Marka Tygryski stawia na multibranding. Producent chrupek kukurydzianych przygotował akcję dla sieci Lidl we współpracy z Grupą JuraPark. 
20.07.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
STS przedłużył umowę z Rakowem Częstochowa
STS kontynuuje współpracę z Rakowem Częstochowa. Nowy kontrakt będzie obowiązywać przez dwa najbliższe sezony. 
19.07.24, 13:30
| reklama & PR » informacje
Vinted i UM nawiązały współpracę
UM wygrał przetarg Vinted. Pierwsza wspólna kampania rozpocznie się w okresie wakacyjnym.
19.07.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
Agnieszka Sienkiewicz w spocie reklamowym Bioliq
Marka Bioliq rozpoczęła nową kampanię reklamową. W spocie marki wystąpiła Agnieszka Sienkiewicz.
19.07.24, 10:30
| reklama & PR » informacje
Nie rozczarujesz się! Mars Wrigley z kampanią reklamową batonu lodowego Snickers
Ruszyła szeroko zasięgowa kampania batonów lodowych Snickers. Mars Wrigley prezentuje spoty reklamowe utrzymane w wakacyjnym klimacie.
19.07.24, 09:30
| reklama & PR » informacje
STS przedłużył kontrakt sponsorski z Koroną Kielce
STS i Korona Kielce kontynuują współpracę. Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2024/2025 z możliwością przedłużenia na kolejne lata. 
19.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Energa Obrót z kampanią świadomościowo-produktową. Moc równowagi w Twoim ekosystemie
Energa Obrót rozpoczęła 15 lipca br. nową kampanię świadomościowo-produktową pod hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie.
19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
19.07.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Hand Made stworzył kampanię dla Monster Munch
Agencja Hand Made realizuje loterię dla Monster Munch, marki z portfolio Lorenza. Hasło akcji to “Rower dobry dla ducha”.
 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista / Specjalistka ds. promocji i organizacji wydarzeń

Wawerskie Centrum Kultury | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. Digital i Social Media

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Marketingu i PR

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 22.08.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.