02.07.23, 09:00
#PRCrush. Zakochaj się w public relations. Kampania ma pokazać specyfikę branży PR
Związek Firm Public Relations rozpoczyna kampanię employer brandingową skierowaną do wszystkich zainteresowanych pracą w public relations. Pod hasłem #PRCrush pragnie pokazać specyfikę pracy w branży PR z perspektywy zarówno młodych, jak i doświadczonych pracowników agencyjnych, ich klientów, a także dziennikarzy.
Celem kampanii #PRCrush jest budowanie pozytywnych skojarzeń z branżą i wizerunkiem PR-owca, edukacja młodych ludzi w zakresie najnowszych trendów, pokazanie istoty public relations, jej potencjału i szerokich możliwości.
Teksty eksperckie przygotowali, m.in.: Natalia Długosz (Marketing and Communications Manager Eastern Europe & EMEA Resideo), Anna Wiśniewska (Marketing and Communications Director Skanska Commercial Development Europe), Anna Miotk, Monika Kaczmarek-Śliwińska, Łukasz Przybysz (wykładowcy akademiccy), Anna Kaczmarek (dziennikarka serwisu natemat.pl) i Beata Cholewińska (dziennikarka Polsatu).
Kampania #PRcrush potrwa do października tego roku i obejmie wszystkie kanały społecznościowe ZFPR oraz portalu z ofertami pracy RocketJobs (Facebook, Instagram, Tik Tok), który jako partner akcji będzie zachęcał młodych ludzi do podjęcia pracy w branży PR.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze