05.07.23, 17:30

Emil Wiśniewski na nowym stanowisku w LiquidThread

Emil Wiśniewski, fot.: materiały prasowe

Emil Wiśniewski objął nowo utworzone stanowisko Client Growth Partnera w agencji LiquidThread (Publicis Groupe). Do jego głównych obowiązków będzie należało rozwijanie i wdrażanie strategii wzrostu dla kluczowych klientów agencji oraz dbałość o jakość oferowanych usług.

Wiśniewski będzie odpowiadał za wsparcie zespołów Integrated Communication w realizacji celów biznesowych klientów, identyfikację nowych możliwości wzrostu dla obsługiwanych marek oraz dostarczanie wysokiej jakości rekomendacji oferowanych usług. Jego zadaniem będzie również poszerzanie portfolio agencji o nowych klientów, dla których LiquidThread będzie kompleksowym partnerem contentowym. Jako Client Growth Partner będzie realizował długofalową strategię agencji, opartą na budowaniu i łączeniu różnych rozwiązań nastawionych na maksymalizację efektów i wzrost biznesu Klientów.

Emil Wiśniewski od 16 lat jest związany z branżą reklamową. Pracował zarówno dla globalnych, jak i lokalnych marek. Swoją karierę rozpoczynał jako copywriter, posiada również doświadczenie w zarządzaniu zespołem kreatywnym. Do agencji LiquidThread dołączył w 2016 r., gdzie jako Senior Strategy Planner odpowiadał za zintegrowane strategie komunikacyjne. Ponadto tworzył wielokanałowe strategie i platformy komunikacyjne, zajmował się pozycjonowaniem klientów, w oparciu o trendy i analizę danych.Wiśniewski w LiquidThread realizował projekty, które zostały nagrodzone sześcioma statuetkami Effie. Na swoim koncie ma również kampanie docenione w konkursach KTR i Golden Arrow.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.