19.07.23, 09:51

Warszawska Szkoła Filmowa i Platige Image rozpoczynają współpracę

współpraca edukacyjna

Warszawska Szkoła Filmowa i Platige Image, firma specjalizująca się w tworzeniu grafiki komputerowej, animacji 3D i efektów specjalnych, nawiązały współpracę w dziedzinie edukacji, której celem jest m.in. wymiana know-how w zakresie najnowszych technologii i ułatwienie studentom startu na rynku multimedialnym.

W ramach umowy między instytucjami odbędą się cykliczne spotkania "Masterclass by Platige", prowadzone przez najlepszych specjalistów Platige Image. Uczestnicy będą mieli okazję zgłębić tajniki branży, co ułatwi im wejście na rynek i podniesie ich kompetencje zawodowe. Platige Image jest laureatem blisko 250 nagród i wyróżnień, a w swoim portfolio ma współpracę z największymi polskimi i zagranicznymi podmiotami z dziedziny filmu, reklamy i multimediów. Studio posiada unikalne w skali kraju doświadczenie w tworzeniu projektów graficznych dla takich globalnych marek, jak: Netflix, Epic Games, Activision, Sony.

"Współpraca z uczelniami wyższymi to ważny element strategii rozwoju studia Platige, ale także jego misja. Cieszę, że będziemy mogli dzielić się ze studentami naszym bogatym doświadczeniem. Tym bardziej, że doskonale zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest dla nich nabycie praktycznych kompetencji, które będą przydatne w pracy" – mówi Karol Żbikowski, CEO Platige Image.

"Warszawska Szkoła Filmowa realizuje misję wszechstronnej, praktycznej edukacji prowadzonej przez najlepszych ekspertów branży filmowej, gier i nowych mediów. Współpraca z Platige przyczyni się do dalszego rozwoju naszych programów kształcenia, które stale rozbudowujemy wraz z rozwojem technologii i zapotrzebowaniem na kompetencje obecnego i przyszłego rynku pracy" – mówi Maciej Ślesicki, założyciel i Kanclerz Warszawskiej Szkoły Filmowej.

W ramach współpracy, uczestnicy będą mieli kontakt ze specjalistami i tym samym będą mieli możliwość doszkalania w studiach Platige Image. Firma posiada m.in. jedno z największych w Europie studiów Mocap. Wykłady odbędą się w Kinie Elektronik, kultowym pełnowymiarowym kinie studyjnym, które wchodzi w skład zaplecza, jakim dysponuje Warszawska Szkoła Filmowa.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.