21.07.23, 08:06
Leo Burnett Warszawa ponownie wygrywa przetarg na obsługę reklamową Otodom
Agencja Leo Burnett ponownie zwyciężyła w przetargu na strategię i kreację dla Otodom. W 2021 roku agencja zaprojektowała nową platformę komunikacyjną z hasłem „Znajdź dom, który Ci odpowiada”. W tym roku agencja planuje stworzyć angażujące kreacje.
Podstawowym założeniem planowanych na najbliższy rok działań jest stworzenie wyrazistych i angażujących kreacji. "Serdecznie dziękujemy za okazane nam po raz kolejny zaufanie. To dla nas dowód, że potrafimy w Leo Burnett tworzyć angażujące idee, które przekładają się na rozwój biznesu” – powiedziała Hanna Jackowska, Dyrektorka Generalna Leo Burnett Warszawa.
W 2021 r. Leo Burnett zaprojektował kampanię dla Otodom, w której serwis był przedstawiany jako platforma randkowa dla mieszkań i lokatorów. Kampania zdobyła nagrodę Effie w kategorii Commerce oraz nagrody w konkursach Golden Arrow i Kreatura.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze