02.08.23, 10:47

Nowe zarządy Bluerank i Full Stack Experts

Jarosław Miszczak i Aneta Mondry, fot.: materiały prasowe

Jarosław Miszczak został mianowany na stanowisko prezesa zarządu Bluerank, a Aneta Mondry objęła stanowisko prezesa zarządu Full Stack Experts. 

Jarosław Miszczak i Aneta Mondry zostali mianowani na stanowiska prezesa zarządu Bluerank i Full Stack Experts odpowiednio. Oboje awansowali wewnątrz organizacji. Miszczak pracował wcześniej w innych agencjach, gdzie rozwijał działy SEO i Client Service. W Bluerank pracuje już prawie dziewięć lat, gdzie zaczynał od szefowania działowi odpowiedzialnemu za wsparcie klientów, a potem objął stanowisko Co-Managing Director. Był odpowiedzialny za ponad 90 proc. biznesu.

"Moim celem jest umacnianie pozycji Bluerank w czołówce agencji digital w Polsce i regionie CEE. Wierzę, że osiągniemy ten cel dzięki temu, że mamy doświadczony zespół, który świadczy usługi zgodnie z naszą interpretacją idei Customer Journey, jako biznesowy partner i doradca naszych klientów. Utrzymujemy długotrwałe relacje biznesowe dzięki osiąganym wynikom, ale również dlatego, że wsłuchujemy się w głos klientów i rozumiemy ich potrzeby. Jesteśmy elastyczni w sposobach rozliczeń, zakresie świadczonych usług, na przykład widzimy dużą potrzebę wzbogacania naszej oferty o więcej wątków kreatywnych" - mówi Jarosław Miszczak, Prezes Zarządu Bluerank. "Chcemy mieć ofertę dla każdego, kto potrzebuje wykorzystywać technologie w marketingu. W najbliższej przyszłości skoncentrujemy się na rozwoju usług z wykorzystaniem Google Cloud i tworzeniu rozwiązań z obszaru Marketing Automation" - dodaje Aneta Mondry, Prezeska Zarządu Full Stack Experts.

Według Macieja Gałeckiego, poprzedniego CEO spółek z grupy Bluerank, dojrzałość i kondycja organizacji, doświadczenie i kompetencje managerów oraz kierunki rozwoju, które wyznaczyli dla obu firm, pozwalają na utrzymanie właściwego kursu. "Funkcjonujemy na rynku już 18 lat. To dla mnie symboliczna dojrzałość, która w połączeniu z doświadczeniem organizacyjnym i managerskim nowych liderów, daje mi przekonanie, że mogę skoncentrować się na dalszych planach" -mówi Maciej Gałecki, współwłaściciel Grupy Bluerank.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).