17.08.23, 06:30

Nowa wizualizacja kampani Aldi przynosi energię, humor i wpisuje się w aktualne trendy

Banner kampanii Aldi, fot.: materiały prasowe

Aldi od ponad roku prowadzi komunikację Promocje zawsze od 1 sztuki. Sieć dyskontów postanowiła odświeżyć kampanię i wprowadzić nową jej odsłonę, która odwołuje się do młodego pokolenia, operuje hasłami, nawiązuje do popularnych polskich imion oraz emanuje pozytywną energią.

"Jesteśmy bardzo zadowoleni z reakcji klientów na kampanię „Promocje zawsze od 1 sztuki”, która trwa już ponad rok. To potwierdza, że nasz model prostych zakupów i atrakcyjne ceny dobrze spełniają oczekiwania rynku. Postanowiliśmy jednak iść dalej i urozmaicić kampanię. Chcemy, aby nasi klienci odczuli pozytywną energię płynącą nie tylko z tej kampanii, ale przede wszystkim z prostych zakupów w ALDI, opartych na prostych mechanizmach promocji (...) Wiemy, że dziś klienci naprawdę oszczędzają, mają określoną kwotę na zakupy i nie stać ich na to, aby kupić 3 sztuki produktu, tylko po to, by uzyskać rabat albo kupić na raz 4 butelki jakiegoś napoju, żeby skorzystać z promocji. Promocje zawsze od 1 sztuki w ALDI są idealną odpowiedzią na potrzeby konsumentów we współczesnym świecie. W przeciwieństwie do obowiązujących trendów rynkowych nie chcemy budować oferty w oparciu o tzw. promocje łączone, czy wielopaki. W ALDI promocyjne ceny obowiązują bez przeliczania, bez dodatkowych warunków i bez skomplikowanych zasad. Kiedy inni mówią kup w promocji 2+1, by zyskać 30% taniej, ALDI mówi: wystarczy, że kupisz 1 sztukę i już masz 30% taniej. Można? Można! - mówi Agnieszka Barańska, Dyrektor Obszaru Marketingu i Komunikacji ALDI w Polsce.

Nowa odsłona kampanii Promocje zawsze od 1 sztuki wystartowała wraz z początkiem sierpnia. Dyskonter w swoim przekazie stawia na czytelność, prostotę i przede wszystkim na oferowanie klientom możliwie najniższych cen. Narracja komunikacji przemawia także do młodego pokolenia, które docenia humor, oryginalność, bezpośredniość i lekkość przekazów marketingowych. Hasła użyte w kampanii mają być zarówno przyciągające uwagę, jak i łatwe do zapamiętania, co sprzyja identyfikacji z marką ALDI.

Nowa odsłona kampanii wprowadza odświeżoną identyfikację wizualną, która skupia się na energetycznych kolorach i krótkich lecz zapamiętywanych hasłach. W kampanii nie zabrakło także głosu ambasadora marki Sonii Bohosiewicz, która swoją osobą przybliża klientom ALDI proste zasady promocji w sieci.

Wprowadzenie nowej wizualizacji ma na celu umocnienie pozycji ALDI jako dyskontu oferującego atrakcyjne ceny i promocje oparte a prostych zasadach.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).