17.08.23, 06:30
Nowa wizualizacja kampani Aldi przynosi energię, humor i wpisuje się w aktualne trendy
Aldi od ponad roku prowadzi komunikację Promocje zawsze od 1 sztuki. Sieć dyskontów postanowiła odświeżyć kampanię i wprowadzić nową jej odsłonę, która odwołuje się do młodego pokolenia, operuje hasłami, nawiązuje do popularnych polskich imion oraz emanuje pozytywną energią.
"Jesteśmy bardzo zadowoleni z reakcji klientów na kampanię „Promocje zawsze od 1 sztuki”, która trwa już ponad rok. To potwierdza, że nasz model prostych zakupów i atrakcyjne ceny dobrze spełniają oczekiwania rynku. Postanowiliśmy jednak iść dalej i urozmaicić kampanię. Chcemy, aby nasi klienci odczuli pozytywną energię płynącą nie tylko z tej kampanii, ale przede wszystkim z prostych zakupów w ALDI, opartych na prostych mechanizmach promocji (...) Wiemy, że dziś klienci naprawdę oszczędzają, mają określoną kwotę na zakupy i nie stać ich na to, aby kupić 3 sztuki produktu, tylko po to, by uzyskać rabat albo kupić na raz 4 butelki jakiegoś napoju, żeby skorzystać z promocji. Promocje zawsze od 1 sztuki w ALDI są idealną odpowiedzią na potrzeby konsumentów we współczesnym świecie. W przeciwieństwie do obowiązujących trendów rynkowych nie chcemy budować oferty w oparciu o tzw. promocje łączone, czy wielopaki. W ALDI promocyjne ceny obowiązują bez przeliczania, bez dodatkowych warunków i bez skomplikowanych zasad. Kiedy inni mówią kup w promocji 2+1, by zyskać 30% taniej, ALDI mówi: wystarczy, że kupisz 1 sztukę i już masz 30% taniej. Można? Można! - mówi Agnieszka Barańska, Dyrektor Obszaru Marketingu i Komunikacji ALDI w Polsce.
Nowa odsłona kampanii Promocje zawsze od 1 sztuki wystartowała wraz z początkiem sierpnia. Dyskonter w swoim przekazie stawia na czytelność, prostotę i przede wszystkim na oferowanie klientom możliwie najniższych cen. Narracja komunikacji przemawia także do młodego pokolenia, które docenia humor, oryginalność, bezpośredniość i lekkość przekazów marketingowych. Hasła użyte w kampanii mają być zarówno przyciągające uwagę, jak i łatwe do zapamiętania, co sprzyja identyfikacji z marką ALDI.
Nowa odsłona kampanii wprowadza odświeżoną identyfikację wizualną, która skupia się na energetycznych kolorach i krótkich lecz zapamiętywanych hasłach. W kampanii nie zabrakło także głosu ambasadora marki Sonii Bohosiewicz, która swoją osobą przybliża klientom ALDI proste zasady promocji w sieci.
Wprowadzenie nowej wizualizacji ma na celu umocnienie pozycji ALDI jako dyskontu oferującego atrakcyjne ceny i promocje oparte a prostych zasadach.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze