23.08.23, 07:45

Iga Świątek dołączyła do Team Visa jako globalna ambasadorka marki

Iga Świątek x Team Visa, fot.: materiały prasowe

Visa jeden ze światowych liderów płatności cyfrowych, powitała dzisiaj tenisową mistrzynię, Igę Świątek, w gronie Team Visa 

W 2020 r., mając zaledwie 19 lat, Iga Świątek zapisała się na kartach historii, zdobywając tytuł wielkoszlemowy w grze pojedynczej, czego nie udało się dotąd dokonać żadnemu zawodnikowi czy zawodniczce z Polski. Jednocześnie została najmłodszą kobietą, która dotarła do finału French Open.

"Cały świat miał okazję przekonać się o ogromnym talencie, jaki Iga Świątek pokazała już na wczesnym etapie swojej kariery, dlatego z dumą witamy ją w Team Visa, doceniając wartości, które sobą reprezentuje (...) Iga Świątek udowadnia, że marzenia spełniają się dzięki ciężkiej pracy i poświęceniu, co jest niezwykłą inspiracją dla kolejnego młodego pokolenia" – mówi Frank Cooper III, Chief Marketing Officer, Visa.

"Zaczęłam swoją tenisową karierę w młodym wieku i mimo że wciąż się uczę, staram się być wzorem dla innych młodych ludzi (...) Znalezienie się w gronie Team Visa wśród tak wielu niezwykłych sportowców pomoże mi dalej działać na rzecz spraw bliskich mojemu sercu, zarówno w kwestiach sportowych, jak i społecznych, które są dla mnie ważne" – dodaje Iga Świątek.

Team Visa powstał w 2000 r. i od tego czasu udzielił wsparcia ponad 600 sportowcom, z czego ponad połowę stanowią kobiety. Oferuje sportowcom z całego świata narzędzia i wsparcie, które pomagają im osiągnąć swoje cele zarówno w świecie sportowej rywalizacji, jak i poza nim.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).