25.08.23, 10:29
Lidl Polska na Spotify. Sieć zapowiada playlisty na różne okazje
Sieć Lidl Polska dołączył do popularnej platformy streamingowej - Spotify. Na koncie marki pojawią się zarówno klasyczne ścieżki muzyczne, jak i te spersonalizowane pod marki własne Lidl czy tygodnie tematyczne
Platformy streamingowe takie jak Spotify odnotowują coraz większe zainteresowanie, wiele osób korzysta z nich, nie tylko w wolnych chwilach, ale również podczas różnych czynności. Lidl Polska również dostrzegł potencjał i wyrusza ze swoim profilem. Jak podkreśla Lidl, niezależnie od preferencji, melodie mają zdolność wpływania na funkcjonowanie. Zdecydowana większość – aż 97 proc. – młodych ludzi deklaruje, że słucha muzyki dla przyjemności, a 65 proc. osób słucha jej codziennie. Uruchomienie oficjalnego profilu na Spotify ma na celu budowanie więzi z klientami w wyjątkowy, kreatywny sposób.
Kanał Lidl Polska na Spotify ma przede wszystkim inspirować i towarzyszyć odbiorcom w dowolnym momencie dnia. Utworzone na koncie playlisty są dopasowane do każdej okazji. Na koncie marki pojawią się zarówno klasyczne ścieżki muzyczne, jak i te spersonalizowane pod marki własne Lidl czy tygodnie tematyczne. Nie zabraknie również muzycznych wyborów ambasadorów marki.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze