25.08.23, 10:29

Lidl Polska na Spotify. Sieć zapowiada playlisty na różne okazje

Lidl Polska debiutuje na Spotify, fot.: materiały biura prasowego Lidl

Sieć Lidl Polska dołączył do popularnej platformy streamingowej - Spotify. Na koncie marki pojawią się zarówno klasyczne ścieżki muzyczne, jak i te spersonalizowane pod marki własne Lidl czy tygodnie tematyczne

Platformy streamingowe takie jak Spotify odnotowują coraz większe zainteresowanie, wiele osób korzysta z nich, nie tylko w wolnych chwilach, ale również podczas różnych czynności. Lidl Polska również dostrzegł potencjał i wyrusza ze swoim profilem. Jak podkreśla Lidl, niezależnie od preferencji, melodie mają zdolność wpływania na funkcjonowanie. Zdecydowana większość – aż 97 proc. – młodych ludzi deklaruje, że słucha muzyki dla przyjemności, a 65 proc. osób słucha jej codziennie. Uruchomienie oficjalnego profilu na Spotify ma na celu budowanie więzi z klientami w wyjątkowy, kreatywny sposób.

Kanał Lidl Polska na Spotify ma przede wszystkim inspirować i towarzyszyć odbiorcom w dowolnym momencie dnia. Utworzone na koncie playlisty są dopasowane do każdej okazji. Na koncie marki pojawią się zarówno klasyczne ścieżki muzyczne, jak i te spersonalizowane pod marki własne Lidl czy tygodnie tematyczne. Nie zabraknie również muzycznych wyborów ambasadorów marki.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).