08.09.23, 18:04

Serwis klubekspertow.rp.pl w nowej odsłonie

Klubek ekspertów grafika prasowa, fot.: materiały prasowe

Wydawany przez „Rzeczpospolitą” serwis klubekspertów.rp.pl od 4 września br. dostępny jest w nowej odsłonie. Jego celem jest pokazanie pełnego spektrum opinii na tematy ważne dla rozwoju polskiej gospodarki. Do projektu „Rzeczpospolita” zaprosiła ponad 70 wybitnych polskich ekonomistów.

Do udziału w tym projekcie „Rzeczpospolita” zaprosiła ponad 70 ekonomistów z różnych pokoleń i ośrodków akademickich (także z prestiżowych uczelni zagranicznych) i o różnorodnych zainteresowaniach badawczych. To zarówno naukowcy z dużym doświadczeniem, którzy od lat uczestniczą w kształtowaniu polskiej polityki ekonomicznej, jak i wyróżniający się młodzi ekonomiści.

Uczestników panelu eksperckiego „Rzeczpospolita” cyklicznie prosi o opinie i komentarze dotyczące aktualnych zagadnień z zakresu szeroko rozumianej polityki gospodarczej. Takie badania opinii cenionych ekonomistów mają pozwolić na recenzowanie wszelkich pomysłów, które pojawiają się w debacie publicznej, oraz wysuwanie nowych.

W nowej odsłonie serwis nie tylko omawia wyniki badań opinii ekonomistów, ale dodatkowo prezentuje wizytówki współpracujących z serwisem naukowców. Użytkownicy mogą poznać współpracujących z „Rzeczpospolitą” ekspertów, dowiedzieć się, gdzie pracują i jakie prowadzą badania. Jest to okazja do zapoznania się z ich poglądami na tematy gospodarcze oraz komentarzami dotyczącymi różnych tez stawianych w ramach panelu.

Panel ekonomistów inspirowany jest przedsięwzięciem, które realizuje nicjatywa na rzecz Globalnych Rynków przy Booth School of Business (część Uniwersytetu Chicagowskiego).

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).