14.09.23, 16:24

Wybieram to, co dla mnie najlepsze. Jesienna kampania Nice To Fit You

Billboard promujący markę przy ul. Marszałkowskiej w Warszawie, fot.: materiały prasowe

Pod hasłem „Wybieram to, co dla mnie najlepsze” nawiązującym do najwyższej jakości, ruszyła jesienna kampania Nice To Fit You. Marka chce w ten sposób ugruntowywać pozycję lidera w kategoriach semi-premium i premium wśród cateringów dietetycznych.

Głównym elementem kampanii są nośniki OOH (łącznie ponad 50) w kluczowych punktach Warszawy, Krakowa i Wrocławia. Ponadto w jesiennej kampanii Nice To Fit You po raz kolejny wykorzystuje miejskie autobusy, tym razem także w trzech wspomnianych lokalizacjach. Działania outdoorowe wesprą te w digitalu - w największych portalach horyzontalnych oraz w social mediach.

Koncepcja i strategia kampanii powstały in house, odpowiada za nie Urszula Kupraszewicz, Chief Growth Officer Nice To Fit You. „Wiemy jak ważne są dla naszych klientów jakość, smak i możliwość wyboru – to te aspekty najczęściej przekonują ich do naszej marki, dlatego też właśnie je podkreślamy w naszej kampanii” – mówi Urszula Kupraszewicz. Jak dodaje, w kreacjach nie zabrakło nawiązania do obchodzonego w tym roku 10-lecia obecności firmy na rynku.

Zakup nośników ponownie powierzono Streetmedia, zdjęcia do kampanii wykonał znany z modowych sesji fotograf Łukasz Ziętek. Z kolei za działania w kanałach digital, które ruszą w drugiej połowie września, odpowiada Media Republic. Kampanię wspierają działania PR za które odpowiada hagen comm.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).