26.09.23, 17:00

Bilety na mecze UEFA do wygrania w kampanii Pyszne.pl „Zamów. Graj. Wygrywaj”

Plakat kampanii Pyszne.pl, fot.: materiały prasowe

Rusza kampania Pyszne.pl – oficjalnego partnera UEFA. W ramach akcji organizatorzy przygotowali konkursy z niemal 50 tysiącami nagród dla uczestników. Kampania Zamów. Graj. Wygrywaj potrwa do 26 października br. 

Pyszne.pl jako część grupy Just Eat Takeaway jest oficjalnym partnerem UEFA od 2021 roku. Partnerstwo obejmuje m.in. takie rozgrywki jak Liga Mistrzów (także kobiet), Liga Europy, czy znana dobrze polskim kibicom Liga Konferencji, a także turnieje młodzieżowe i futsalowe.

W kampanię JET Pyszne.pl włączył się Foot Truck, kanał YouTube o tematyce piłkarskiej. Partnerstwo z UEFA w kontekście całej akcji to znaczna pula biletów na mecze polskich drużyn w europejskich rozgrywkach, oraz wyjazdy na topowe spotkania np. Inter vs. Milan (półfinał Ligi Mistrzów UEFA), czy Arsenal – PSV Eindhoven (20 września br.) w Londynie. Zwycięzcy konkursów ponownie mieli okazję wejść na murawę, tym razem londyńskiego klubu, i uczestniczyć w słynnej ceremonii otwarcia meczu podczas hymnu Ligi Mistrzów UEFA.

Do wygrania jest wciąż główna nagroda w konkursie, czyli wyjazd na finał Ligi Mistrzów UEFA, również z możliwością wejścia na murawę legendarnego stadionu Wembley podczas ceremonii otwarcia. Organizator zapewnia też przeloty i zakwaterowanie w Londynie.

W konkursie Zamów. Graj. Wygrywaj może wziąć każdy klient Pyszne.pl, który dokona zamówienia w dniach od 19 września do 26 października br. Podczas zgłoszenia należy zaakceptować zgody marketingowe, a po otrzymaniu maila, zagrać w specjalnie przygotowaną grę online.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).