26.09.23, 07:00

Grupa RMF podwyższa ceny reklam na listopad i grudzień

RMF FM podnosi ceny reklam, fot.: materiały prasowe

Grupa RMF ogłosiła nowe cenniki reklam, kótre będą obowiązywały od 6 listopada do 31 grudnia 2023 r. Średnie podwyżki we wszystkich stacjach i pakietach wyniosą ok. 4,9 proc.

„Oceniamy, że sytuacja na rynku reklamowym, a w szczególności na rynku reklamy radiowej jest bardzo dobra, trzeci kwartał napawa nas bardzo dużym optymizmem i mamy nadzieję, że koniec roku będzie kolejnym dobrym okresem dla radia. Pozostaje ono wyjątkowo atrakcyjnym, szybkim, elastycznym i świetnie wspierającym sprzedaż medium, bardzo konkurencyjnym w stosunku do telewizji czy internetu. A stacje Grupy RMF oferują reklamodawcom nieszablonowe rozwiązania i niskie koszty dotarcia do wszystkich kluczowych targetów” – mówi Tomasz Ramza, Dyrektor Generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF. „Zmiana poziomów cenników nie jest duża, szczególnie jeśli zestawi się ją z obecną wysokością inflacji, która nadal pozostaje dwucyfrowa” – dodaje Ramza.

W nowym cenniku dopłata „high season”, wprowadzana przez Grupę RMF w okresach zwiększonego popytu na reklamę, będzie obowiązywała przed Black Friday (13-24 listopada) i Bożym Narodzeniem (18-24 grudnia) i wynosić będzie 2 proc.
Udział w czasie słuchania RMF FM wg najnowszych danych wynosi 29,6 proc. i jest wyższy od zsumowanych wyników wszystkich pozostałych stacji ogólnopolskich. RMF MAXX (z Radiem GRA) ma 3,7 proc. udziału, a RMF Classic – 1,4 proc. Łączny udział wszystkich stacji Grupy RMF wynosi 35,2 proc. (dane słuchalnościowe: Radio Track, Kantar Polska, 06-08.2023, target: wszyscy 15-75 lat).

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).