04.10.23, 20:02
Smakuje w całej Polsce. Bracia Budnik w kampanii JBB Bałdyga
7 października br. JBB Bałdyga, marka mięsna, rusza z kolejną odsłoną trwającej cały rok ogólnopolskiej kampanii marketingowej 360 stopni „Smakuje w całej Polsce”. Promują ją kucharze - bracia Budnik.
Kampania 360 swoim zasięgiem obejmuje cały kraj. Działania oparte są na wszystkich kanałach – tj. telewizji, programach specjalnych (lokowanie), radiu, digitalu, mediach społecznościowych oraz punktach sprzedaży. Dodatkowo, kampania otrzyma wsparcie PR-owe przez cały czas trwania kampanii. Twarzami kampanii są kucharze – Jakub i Michał Budnikowie, z którymi JBB Bałdyga testuje swoje produkty i sprawdza, w którym regionie Polski smakują najlepiej.
„Pod hasłem „Smakuje w całej Polsce” pokazujemy rozwój marki JBB Bałdyga oraz jej najważniejszą zaletę, jaką jest wyjątkowy smak produktów oraz ogólnopolski zasięg. Jednocześnie naszym celem jest wskazanie przewag konkurencyjnych tj. innowacyjności, bezpieczeństwa produkcji oraz gwarancję jakości. W komunikacji stawiamy na kanały digital oraz telewizję, a także na niestandardowe działania RTM-owe w mediach społecznościowych. Ten kierunek sprawdza się i widzimy jego przełożenie zarówno na rosnących wskaźnikach rozpoznawalności marki JBB, jak i na stale rosnącej sprzedaży” – mówi Andrzej Kowalski, dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga.
Działania planowania i zakupu mediów realizowane są wewnętrznie przez JBB. W realizacji kampanii wspiera nas agencja Yellow Crocodiles.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze