04.10.23, 20:02

Smakuje w całej Polsce. Bracia Budnik w kampanii JBB Bałdyga

KV kampanii, fot.: materiały prasowe

7 października br. JBB Bałdyga, marka mięsna, rusza z kolejną odsłoną trwającej cały rok ogólnopolskiej kampanii marketingowej 360 stopni „Smakuje w całej Polsce”. Promują ją kucharze - bracia Budnik.

Kampania 360 swoim zasięgiem obejmuje cały kraj. Działania oparte są na wszystkich kanałach – tj. telewizji, programach specjalnych (lokowanie), radiu, digitalu, mediach społecznościowych oraz punktach sprzedaży. Dodatkowo, kampania otrzyma wsparcie PR-owe przez cały czas trwania kampanii. Twarzami kampanii są kucharze – Jakub i Michał Budnikowie, z którymi JBB Bałdyga testuje swoje produkty i sprawdza, w którym regionie Polski smakują najlepiej.

Pod hasłem „Smakuje w całej Polsce” pokazujemy rozwój marki JBB Bałdyga oraz jej najważniejszą zaletę, jaką jest wyjątkowy smak produktów oraz ogólnopolski zasięg. Jednocześnie naszym celem jest wskazanie przewag konkurencyjnych tj. innowacyjności, bezpieczeństwa produkcji oraz gwarancję jakości. W komunikacji stawiamy na kanały digital oraz telewizję, a także na niestandardowe działania RTM-owe w mediach społecznościowych. Ten kierunek sprawdza się i widzimy jego przełożenie zarówno na rosnących wskaźnikach rozpoznawalności marki JBB, jak i na stale rosnącej sprzedaży” – mówi Andrzej Kowalski, dyrektor sprzedaży i marketingu JBB Bałdyga.

Działania planowania i zakupu mediów realizowane są wewnętrznie przez JBB. W realizacji kampanii wspiera nas agencja Yellow Crocodiles.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).