08.10.23, 14:00

Wczoraj. Dziś. Jutro. Poczta Polska 465 lat razem z Wami! Kampania wizerunkowa narodowego operatora

KV kampanii Poczty Polskiej, fot.: materiały prasowe

Ruszyła jubileuszowa kampania Poczty Polskiej, przygotowana z okazji przypadającego w tym roku 465-lecia istnienia firmy. Kampania ma przypominać o bogatej historii spółki, zaangażowaniu Pocztowców na rzecz Ojczyzny i Polaków, a także nakreślić główne kierunki rozwoju w najbliższej przyszłości. Działania reklamowe realizowane są poprzez emisje telewizyjne, w kinach, na wielkoformatowych nośnikach zewnętrznych oraz w internecie.

Głównym celem kampanii ma być budowanie nowego wizerunku Poczty Polskiej, bazującego jednak na tożsamości i historycznym zaangażowaniu Pocztowców w łączenie ludzi. W nowym spocie narodowy operator ukazany jest przekrojowo, na przestrzeni dziesięcioleci – jako najstarsza instytucja usługowa w Polsce.

Poczta Polska w swojej najnowszej kampanii reklamowej odnosi się do najważniejszych wartości i korzyści, jakie oferuje marka. Spot reklamowy Spółki to emocjonalna podróż w czasie. Dzięki nowoczesnym technologiom produkcyjnym materiał prezentuje nową jakość w naszej komunikacji. Skupiliśmy się na unowocześnieniu narracji o przeszłości i przyszłości, pokazując, jak wiele łączy Pocztę Polską i kolejne pokolenia Klientów. Nasza opowieść wzrusza, ale i wywołuje uśmiech, unaoczniając, że Poczta Polska zawsze była, jest i będzie blisko Polaków” – mówi Daniel Witowski, dyrektor odpowiedzialny za obszar komunikacji i marketingu w Poczcie Polskiej.

Nowy spot ma za zadanie ocieplenie wizerunku Poczty Polskiej – nadanie jej charakteru instytucji bliskiej ludziom, towarzyszącej Polakom od wieków, wzbudzenie pozytywnych i ciepłych emocji, pokazanie jej trwałości, korzeni, poczucia odpowiedzialności za kraj w trudnych momentach historycznych i wszystkich wartości, które za tym idą. Spot ma również zaprezentować transformację Poczty Polskiej na przestrzeni lat – dostosowanie spółki do rynkowych oczekiwań i potrzeb.

W kampanii wykorzystano także nowoczesną komunikację w przestrzeni miejskiej. Kreacje będą wyświetlane na spektakularnych, wielkoformatowych ekranach, kurtynach LED, wolnostojących podświetlanych ekranach – zlokalizowanych w najbardziej ruchliwych punktach aglomeracji miejskich, jak również na ekranach LED – na zewnątrz i wewnątrz galerii handlowych, zlokalizowanych w sześciu największych miastach w Polsce: Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie, Łodzi i Trójmieście. Reklama emitowana na tych nośnikach ma dynamiczną formę. Wsparciem kampanii są portale i serwisy informacyjne oraz media społecznościowe – Facebook, Instagram, a także reklama Google Ads i search w wyszukiwarce Google.

W przygotowaniu kampanii Poczta Polska współpracowała z agencją reklamową Ancymony z Krakowa. Agencja była odpowiedzialna za opracowanie koncepcji kreatywnej kampanii, w ramach której powstał KV oraz spot reklamowy, emitowany obecnie w kilku odsłonach (30’, 15’, 10’, 6’). Media zostały zakupione za pośrednictwem domu mediowego Sigma Bis.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).