17.10.23, 13:45

Anna Domoń awansowała w LiquidThread

Anna Domoń, fot.: materiały prasowe

Anna Domoń awansowała w strukturach agencji Liquid Thread i objęła stanowisko Senior Integrated Communication Manager.

Anna Domoń jest związana z agencją LiquidThread od 2019 r., w której zaczynała jako Integrated Communication Executive. Dwa lata później, obejmując stanowisko Integrated Communication Managerki, zbudowała sześcioosobowy zespół, którego procesy zostały specjalnie dopasowane pod konkretne biznesowe wyzwania Klientów agencji. Zrealizowała nagrodzone dwoma srebrnymi statuetkami Effie Awards projekty dla Essity oraz USP Zdrowie. Na swoim koncie ma również kampanie docenione w Golden Arrow (Nagroda Główna i Wyróżnienie). Jako liderka zespołu odpowiada, m.in.za projekty z obszaru mediów społecznościowych, digitalu i influencer marketingu. Teraz Domoń obejmie stanowisko Senior Integrated Communication Managerki.

Struktura agencji oraz konstrukcja stanowisk Integrated Communication zakładają nabywanie przez managerów specyficznych i eksperckich kompetencji wedle indywidualnej ścieżki rozwoju. Anna Domoń jako Senior Integrated Communication Manager będzie odpowiadała za tworzenie multidyscyplinarnych zespołów, integrujących najwyższej jakości specjalizacje, mające na celu tworzenie rozwiązań marketingowych dostosowanych do wyzwań i celów biznesowych Klientów. Jak podkreśla agencja, ten model pracy pozwala na budowanie trwałych relacji z Klientami i prowadzenie longtermowych komunikacji marketingowych. Anna Domoń będzie również optymalizować procesy agencyjne, w tym usprawniać elementy związane z działaniami nowobiznesowymi, które wymagają podejścia dostosowanego często do nowych oczekiwań, na które agencja LiquidThread sprawnie odpowiada, dzięki szerokiej ofercie usług oraz produktów. Ponadto Domoń będzie rozwijać segment social mediów oraz zajmie się onboardingiem nowych pracowników.

Anna Domoń od siedmiu lat pracuje w branży reklamowej i specjalizuje się w budowaniu oraz realizacji komunikacji marek w zakresie social mediów, współpracy z influencerami, a także produkcji materiałów kreatywnych. Pracowała dla klientów tj. Sephora, Essity, Visa, LEGO, ICT, Bahlsen.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.