18.10.23, 14:00
Loteria Monopoly. Akcja płatków śniadaniowych marki Nestlé
Agencja UNIQUE ONE w wyniku wygranego przetargu organizuje dla płatków śniadaniowych marki Nestlé (Cereal Partners Poland Toruń-Pacific) ogólnopolską loterię inspirowaną Monopoly.
Producent płatków śniadaniowych pod marką Nestlé powierzył agencji UNIQUE ONE przygotowanie kampanii pod hasłem „Loteria Monopoly”. 4 października br. ruszył okres sprzedaży produktów promocyjnych, a 16 października rozpoczął się okres przyjmowania zgłoszeń w loterii promocyjnej „Loteria Monopoly”. Aby wziąć udział w loterii należy jednorazowo kupić płatki śniadaniowe Nestlé objęte promocją, zachować dowód zakupu i zgłosić się na stronie akcji. W akcji do wygrania są nagrody pieniężne 200 zł oraz gry planszowe Monopoly, a co miesiąc będzie losowana główna nagroda – 10 tys. zł na rodzinne przyjemności. W loterii został wykorzystany mechanizm instant win - uczestnik od razu po oddaniu zgłoszenia dowiaduje się czy wygrał jedną z nagród natychmiastowych. Nagrody główne losowane są ze wszystkich zgłoszeń z danego miesiąca. Loteria potrwa do 17 grudnia br.
Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za organizację i obsługę loterii, a także za adaptację konceptu kreatywnego oraz projektów graficznych kampanii.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze