24.10.23, 15:15

Dzieci będą mogłby przygotować Fakty miniciti. TVN Warner Bros. Discovery partnerem minicity

Studio telewizyjne w miniciti, fot.: materiały prasowe

TVN Warner Bros. Discovery został partnerem miniciti, przestrzeni edukacyjnej dla dzieci i młodzieży, mieszczącej się w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.

Nadawca stworzył w miniciti w pełni wyposażone i funkcjonalne studio TV, w którym młodzi widzowie pod opieką edukatorów będą mogli się uczyć, na czym polega praca w telewizji. W ramach zajęć będa mieli możliwość przygotowania prognozy pogody, serwisu informacyjnego “ ”, a także samodzielnego wyprodukowania odcinka telewizji śniadaniowej „Dzień Dobry miniciti”. Uczestnicy warsztatów wcielają się w rolę dziennikarzy, prezenterów, wydawców, operatorów kamer czy realizatorów dźwięku.

Praca w mediach to marzenie wielu dzieci – cieszymy się, że możemy dać im szansę na odkrywanie tego fascynującego świata i zgłębiania jego tajników. Projekty edukacyjne to dla nas sposób, aby być jeszcze bliżej naszych widzów, szczególnie tych najmłodszych. Chcemy przekazywać im naszą pasję, inspirować do rozwoju i do poszukiwania własnej drogi zawodowej. Być może w przyszłości dołączą oni do naszego zespołu z głowami pełnymi pomysłów i ambicją, aby tworzyć kontent, które podbije serca widzów nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie” – podkreśla Kasia Kieli, President & Managing Director Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN.

Jesteśmy bardzo dumni z tego, że jako TVN Warner Bros. Discovery jesteśmy jednym z partnerów strategicznych miniciti. Nad tym projektem społecznym – wspólnie z pomysłodawcami miasteczka – pracował nasz fantastyczny zespół. Od samego początku nasze koleżanki i koledzy ogromnie zaangażowali się, aby powołać do życia Studio TVN miniciti – wyposażyć je w prawdziwy sprzęt realizacyjny, stworzyć materiały warsztatowe dla dzieci, przeszkolić instruktorów i przygotować studio na przyjęcie młodych adeptów sztuki telewizyjnej. Największą dla nas nagrodą jest pasja i podekscytowanie dzieci, które wchodzą teraz do tej przestrzeni i chcą poznawać zawody oraz zadania związane z tworzeniem programów telewizyjnych” – dodaje Rafał Mikołajczyk, dyrektor ds. komunikacji wewnętrznej i CSR, lider zespołu projektowego miniciti w TVN Warner Bros. Discovery.

miniciti to miasteczko edukacyjne, w którym dzieci i młodzież w wieku 6-15 lat mają zdobywać wiedzę i kwalifikacje z różnych dziedzin, m.in. mediów, bankowości, ekonomii, inżynierii, medycyny, motoryzacji, nowych technologii, profilaktyki zdrowia, projektowania, przedsiębiorczości, sportu, sztuki, bezpieczeństwa oraz odpowiedzialności społecznej biznesu.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).