24.10.23, 15:15

Dzieci będą mogłby przygotować Fakty miniciti. TVN Warner Bros. Discovery partnerem minicity

Studio telewizyjne w miniciti, fot.: materiały prasowe

TVN Warner Bros. Discovery został partnerem miniciti, przestrzeni edukacyjnej dla dzieci i młodzieży, mieszczącej się w Centrum Praskim Koneser w Warszawie.

Nadawca stworzył w miniciti w pełni wyposażone i funkcjonalne studio TV, w którym młodzi widzowie pod opieką edukatorów będą mogli się uczyć, na czym polega praca w telewizji. W ramach zajęć będa mieli możliwość przygotowania prognozy pogody, serwisu informacyjnego “ ”, a także samodzielnego wyprodukowania odcinka telewizji śniadaniowej „Dzień Dobry miniciti”. Uczestnicy warsztatów wcielają się w rolę dziennikarzy, prezenterów, wydawców, operatorów kamer czy realizatorów dźwięku.

Praca w mediach to marzenie wielu dzieci – cieszymy się, że możemy dać im szansę na odkrywanie tego fascynującego świata i zgłębiania jego tajników. Projekty edukacyjne to dla nas sposób, aby być jeszcze bliżej naszych widzów, szczególnie tych najmłodszych. Chcemy przekazywać im naszą pasję, inspirować do rozwoju i do poszukiwania własnej drogi zawodowej. Być może w przyszłości dołączą oni do naszego zespołu z głowami pełnymi pomysłów i ambicją, aby tworzyć kontent, które podbije serca widzów nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie” – podkreśla Kasia Kieli, President & Managing Director Warner Bros. Discovery w Polsce oraz CEO TVN.

Jesteśmy bardzo dumni z tego, że jako TVN Warner Bros. Discovery jesteśmy jednym z partnerów strategicznych miniciti. Nad tym projektem społecznym – wspólnie z pomysłodawcami miasteczka – pracował nasz fantastyczny zespół. Od samego początku nasze koleżanki i koledzy ogromnie zaangażowali się, aby powołać do życia Studio TVN miniciti – wyposażyć je w prawdziwy sprzęt realizacyjny, stworzyć materiały warsztatowe dla dzieci, przeszkolić instruktorów i przygotować studio na przyjęcie młodych adeptów sztuki telewizyjnej. Największą dla nas nagrodą jest pasja i podekscytowanie dzieci, które wchodzą teraz do tej przestrzeni i chcą poznawać zawody oraz zadania związane z tworzeniem programów telewizyjnych” – dodaje Rafał Mikołajczyk, dyrektor ds. komunikacji wewnętrznej i CSR, lider zespołu projektowego miniciti w TVN Warner Bros. Discovery.

miniciti to miasteczko edukacyjne, w którym dzieci i młodzież w wieku 6-15 lat mają zdobywać wiedzę i kwalifikacje z różnych dziedzin, m.in. mediów, bankowości, ekonomii, inżynierii, medycyny, motoryzacji, nowych technologii, profilaktyki zdrowia, projektowania, przedsiębiorczości, sportu, sztuki, bezpieczeństwa oraz odpowiedzialności społecznej biznesu.

Komentarze

Powiązane

21.06.24, 13:46
| reklama & PR » ludzie
Bartłomiej Chmiel jako Account Manager dołącza do Open Mobi
Z początkiem kwietnia br., Bartłomiej Chmiel dołączył do agencji digitalowej Open Mobi. Na stanowisku Account Managera będzie odpowiadał za obszar pozyskiwania klientów z branży e-commerce.
21.06.24, 11:02
| reklama & PR » informacje
Change Serviceplan i Media Republic z nową kampanią Maślanki Mrągowskiej Tyle dobra
Maślanka Mrągowska powraca z nową kampanią pod ideą kreatywną “Tyle dobra”, w nowej, odświeżonej formule. Działania przygotowane przez należącą do Group One agencję Change Serviceplan obejmują kampanię telewizyjną, digitalową, akcje konsumenckie i współpracę z influencerami.
21.06.24, 09:22
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake skierowana do nowych grup docelowych
Wystartowała kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake. Tym razem marka postawiła na nowe grupy docelowe i konteksty spożywania swoich produktów. Oprócz konkursowej aktywacji konsumenckiej zaplanowane są m.in. aktywności w środowiskach gamingowych, współprace z influencerami, kampania DOOH oraz działania w digitalu.
21.06.24, 06:30
| reklama & PR » informacje | kultura » film
Agencji K+Group odpowiada za promocję filmu Rodzina Treflików
Trefliki, bohaterowie serialu animowanego „Rodzina Treflików”, w listopadzie br. trafią na wielki ekran. Szczegóły świątecznej produkcji zostaną ujawnione dwa miesiące przed premierą, ale już teraz rozpoczynają się działania związane z kinowym debiutem Treflikowych bohaterów. Za działania związane z promocją filmu będzie odpowiedzialna agencja K+Group.
20.06.24, 21:30
| reklama & PR » ludzie
Michał Fortowski awansował w Multikino Media
W maju br. Michał Fortowski awansował na stanowisko Partnership Managera w Dziale Sprzedaży Korporacyjnej Biura Reklamy Multikino Media.
20.06.24, 20:30
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Czuba Dyrektorem Rozwoju i Sprzedaży Wideo w Grupie ZPR Media
Ewelina Czuba objęła stanowisko Dyrektora Rozwoju i Sprzedaży Wideo w Grupie ZPR Media. Odpowiedzialna będzie za zarządzanie zespołem sprzedaży, realizację planów sprzedażowych i strategii Grupy ZPR Media, a także za budowanie relacji biznesowych z kluczowymi klientami i domami mediowymi.
20.06.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Marka Chantarelle wybiera Agencję PR Get in Touch
10 czerwca br., butikowa Agencja PR Get in Touch rozpoczęła współpracę z marką kosmetyków Chantarelle.
20.06.24, 08:30
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Promocje sprawdza się w BLIX. Grupa BLIX chce dotrzeć do 12 mln osób
Aplikacja BLIX ruszyła z najsilniejszą, najdłuższą i najbardziej kompleksową kampanią wizerunkową w historii niezależnych aplikacji typu drive2store. Działania mają być skoncentrowane w sferze online i prowadzone w sposób ciągły. 
19.06.24, 20:45
| reklama & PR » informacje
Mistrzowska akcja promocyjna cashback marki Hisense
Agencja UNIQUE ONE organizuje dla marki Hisense, Oficjalnego Partnera UEFA EURO 2024, ogólnopolską akcję promocyjną cashback ze zwrotem gwarantowanym.
19.06.24, 19:17
| reklama & PR » ludzie
Ola Głębicka awansowała w Iberionie. Odpowiada za strategię komunikacji firmy
Od czerwca br. Ola Głębicka odpowiada za strategię komunikacji Grupy Iberion i jej produktów, w tym za działania wizerunkowe. Będzie raportować bezpośrednio do Maksymiliana Tomanka, wiceprezesa i współwłaściciela grupy Iberion.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.