12.11.23, 13:06

Radosław Majdan ambasadorem Radosław Majdan ambasadorem GO+bet przynajmniej do lipca 2024 r.przynajmniej do lipca 2024 r.

Radosław Majdan w kampanii GO+bet, fot.: materiały prasowe

Radosław Majdan, były bramkarz piłkarskiej reprezentacji Polski oraz klubów takich jak Wisła Kraków, Pogoń Szczecin czy Polonia Warszawa, został ambasadorem firmy GO+bet i będącej oficjalnym sponsorem klubu piłkarskiego Wisła Kraków.

Radosław Majdan, w ramach współpracy ambasadorskiej, będzie twarzą aktywacji reklamowych GO+bet uwzględniających działania w Internecie (media społecznościowe, GDA, strona internetowa GO+bet) oraz w radiu i telewizji. Dodatkowo będzie wspierał markę podczas wydarzeń offline - spotkań we flagowych punktach stacjonarnych firmy czy podczas kluczowych meczów Wisły Kraków.

Dodatkowo, GO+bet został także wyłącznym branżowym sponsorem programu „Przegląd Ligowy” emitowanego w piątki na platformie Onet.pl / Przegląd Sportowy, gdzie jednym z prowadzących jest właśnie Radosław Majdan.

Pierwsza odsłona kampanii pod hasłem „Perfekcyjny Pan Bramkarz” ruszyła 10 listopada br. Umowa o współpracy ambasadorskiej z Radosławem Majdanem została zawarta do końca lipca 2024 r. z możliwością jej przedłużenia. Za koncepcję, zakup mediów oraz realizację kampanii odpowiada krakowska agencja YOHO.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).