27.11.23, 08:30
Bluerank i Linkleaders strategicznymi partnerami
Współpraca agencji Bluerank i Linkleaders zakłada połączenie potencjałów ich specjalizacji, Linkleaders - w obszarach PR i employer branding oraz Bluerank - marketingu internetowego.
Celem współpracy ma być stworzenie wspólnego produktu w obszarze marketingu online, który będzie integrować i wzmocni kluczowe kompetencje obu agencji. Firmy, które skorzystają z tej oferty, mają zyskać lepszą precyzję docierania do swoich klientów biznesowych. Bluerank i Linkleaders już realizują wspólne projekty dla klientów, na przykład z sektora nieruchomości komercyjnych. Dotyczą one zarówno wsparcia sprzedaży i najmu nieruchomości, jak i emisji obligacji korporacyjnych.
„Rozumiemy specyficzne potrzeby klientów korporacyjnych i jesteśmy w centrum ich kluczowych procesów, takich jak sprzedaż, rekrutacja i pozyskiwanie finansowania. Wierzymy, że dzięki połączeniu naszej wiedzy w zakresie strategii i tworzenia treści z ekspertyzą analityczną Bluerank, dostarczmy usługę odpowiadającą bardzo precyzyjnie na potrzeby klientów B2B. W pierwszym etapie koncentrujemy się na rozwoju oferty dla nieruchomości komercyjnych i technologii” – mówi Tomasz Podolak, założyciel, Dyrektor Zarządzający i Prezes Zarządu Linkleaders.
Bluerank to agencja customer journey i doradca biznesowy w zakresie digital marketingu, której ufają wiodące światowe i polskie marki z sześciu kontynentów, m.in. Mitsubishi Motors, Philips, Rainbow Tours, Avon i PKO. Dostarcza usługi w obszarach przede wszystkim analityki, SEO i content oraz performance marketingu.
Z kolei Linkleaders jest ekspertem w komunikacji korporacyjnej, marketingu B2B oraz employer brandingu ze specjalizacją w takich sektorach klientów, jak nieruchomości komercyjne, usługi biznesowe i technologie. Klientami agencji są m.in.: Boehringer Ingelheim, Cavatina Holding, Cushman & Wakefield, Deloitte, Fujitsu, Grupa Pracuj, mLeasing, mBank, Otodom/OLX, SAP, Strabag Real Estate. Do partnerstwa Linkleaders wnosi swoje know-how w zakresie tworzenia strategii i specjalistycznych treści dla biznesu.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze