04.12.23, 07:30
Tiktokerzy śpiewają świąteczną piosenkę w kampanii T-Mobile
W ramach kampanii świątecznej T-Mobile, marka opublikowała teledysk do świątecznej piosenki zaśpiewanej przez tiktokerów. Działania realizuje VMLY&R.
Rozpoczęła się kolejna odsłona świątecznej kampanii T-Mobile. W tym roku marka chce przypomnieć o tym, że rozmowa to najlepszy prezent na święta. Z tej okazji, w ramach digitalowej kampanii świątecznej T-Mobile, agencja VMLY&R przygotowała utwór świąteczny i teledysk, poświęcony rodzinnym relacjom przy świątecznym stole. Piosenka bazuje na nieśmiertelnym „Jingle Bells”, ale w zupełnie nowej wersji: brzmienia nawiązują do trapu, soulu i popu, a tekst do niewygodnych pytań jakie padają w święta. Piosenkę zaśpiewali Bulsjarz, Roksasas i Klaudia Sobótka, znani - zwłaszcza młodym odbiorcom - z TikToka i Instagrama.
Utwór został przygotowany przez Wojtka Urbańskiego i studio Dyspensa. Teledysk do piosenki wyreżyserowała Nastka Gonera z Igorem Połaniewiczem za kamerą. Działania digital prowadzi VMLY&R. Teledysk można zobaczyć na kanałach T-Mobile – YouTube i Facebook, a piosenka wkrótce pojawi się także na Spotify.
W okresie przedświątecznym T-Mobile prowadzi szeroko zakrojone działania, w tym: kampanię wizerunkową, promocję oferty świątecznej czy współpracę ze Szlachetną Paczką - działania w Internecie realizuje VMLY&R.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze