04.12.23, 07:30

Tiktokerzy śpiewają świąteczną piosenkę w kampanii T-Mobile

Kadr z teledysku, fot.: materiały prasowe

W ramach kampanii świątecznej T-Mobile, marka opublikowała teledysk do świątecznej piosenki zaśpiewanej przez tiktokerów. Działania realizuje VMLY&R.

Rozpoczęła się kolejna odsłona świątecznej kampanii T-Mobile. W tym roku marka chce przypomnieć o tym, że rozmowa to najlepszy prezent na święta. Z tej okazji, w ramach digitalowej kampanii świątecznej T-Mobile, agencja VMLY&R przygotowała utwór świąteczny i teledysk, poświęcony rodzinnym relacjom przy świątecznym stole. Piosenka bazuje na nieśmiertelnym „Jingle Bells”, ale w zupełnie nowej wersji: brzmienia nawiązują do trapu, soulu i popu, a tekst do niewygodnych pytań jakie padają w święta. Piosenkę zaśpiewali Bulsjarz, Roksasas i Klaudia Sobótka, znani - zwłaszcza młodym odbiorcom - z TikToka i Instagrama.

Utwór został przygotowany przez Wojtka Urbańskiego i studio Dyspensa. Teledysk do piosenki wyreżyserowała Nastka Gonera z Igorem Połaniewiczem za kamerą. Działania digital prowadzi VMLY&R. Teledysk można zobaczyć na kanałach T-Mobile – YouTube i Facebook, a piosenka wkrótce pojawi się także na Spotify.

W okresie przedświątecznym T-Mobile prowadzi szeroko zakrojone działania, w tym: kampanię wizerunkową, promocję oferty świątecznej czy współpracę ze Szlachetną Paczką - działania w Internecie realizuje VMLY&R.

Komentarze

Powiązane

02.03.24, 08:00
| reklama & PR » ludzie
Dawid Szczepaniak został jurorem Clio Awards 2024
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer VML Poland, zasiądzie w składzie jury Clio Awards w kategorii Social Media.
01.03.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Najwięcej przyjemności w jednej torebce. Big-Active promuje herbaty zielone w kampanii TV i online
W trwającej kampanii „Najwięcej przyjemności w jednej torebce”, marka Big-Active promuje swoje herbaty zielone. Dynamiczny i zaskakujący, a jednocześnie pełen harmonii spot ma być zaproszeniem do odkrywania codziennych chwil przyjemności z filiżanką zielonej herbaty Big-Active.
01.03.24, 14:09
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
OSM Łowicz głównym sponsorem formatu MasterChef Nastolatki
OSM Łowicz, polska spółdzielnia mleczarska, dzięki współpracy z agencją LiquidThread, rozszerza swoje działania branded content o kolejny format – „MasterChef Nastolatki”. Marka OSM Łowicz pojawi się w programie jako sponsor główny.
01.03.24, 12:11
| reklama & PR » informacje
KERRIS obsłuży PayPo
Agencja KERRIS odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze social ads performance marketing PayPo – firmy działającej w obszarze płatności odroczonych w Polsce.
01.03.24, 10:36
| reklama & PR » informacje
Heima PR pracuje dla Naukowej Fundacji Polpharmy
Na początku br. do klientów agencji Heima PR dołączyła Naukowa Fundacja Polpharmy, której misją jest wspieranie rozwoju nauk medycznych i farmaceutycznych poprzez finansowanie badań w tych dziedzinach.
29.02.24, 14:20
| reklama & PR » ludzie
Jakub Macyszyn przechodzi z Good One PR do KPRM
W lutym br., Jakub Macyszyn rozpoczął pracę na stanowisku eksperta w Sekretariacie Przewodniczącej Komitetu ds. Pożytku Publicznego, Minister ds. Społeczeństwa Obywatelskiego Agnieszki Buczyńskiej.
29.02.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Wójtowicz na stanowisku Corporate Director PR Big Picture
Big Picture, firma doradcza PR i public affairs zarządzana przez Hannę Waśko i Helenę Korniejew, wprowadza nową organizację zespołu PR korporacyjnego.
29.02.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Agencja Ro w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations
Agencja Ro grona została członkiem Stowarzyszenia Agencji Public Relations. To 39. agencja w szeregach SAPR.
28.02.24, 19:51
| reklama & PR » informacje
Mural w stolicy promuje Familijne Wieczory Filmowe
Prace nad muralem promującym tegoroczne „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery dobiegły końca. To kolejna inicjatywa marki Familijne, która po szeroko zakrojonych działaniach w kinach, rusza z czwartą odsłoną aktywacji konsumenckiej.
28.02.24, 13:30
| reklama & PR » ludzie
Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff na pokładzie Papaya Roster
Papaya Roster wzmacnia swój zespół. Do ekipy Papaya Roster dołączyli operatorzy Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.