06.12.23, 15:15
Grzech Luft na czele kreacji w Cape Morris
Grzech Luft stanął na czele kreacji w agencji Cape Morris. Wcześniej dotychczasowy Head of Creation, Jarek Kacperczyk, awansował na stanowisko Chief Design Officer i zajmie się koordynacją działań nowo utworzonego zespołu designu w ramach struktury agencji.
Grzech Luft wcześniej związany był z agencją GONG i posiada wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej. Współtworzył kampanie 360, m.in. dla takich brandów jak: ING, Netflix, Tymbark, Ekstraklasa. Na swoim koncie ma ponad dwadzieścia nagród marketingowych w Polsce, m.in.: KTR, Effie, Mixx, Innovation, a także shortlistę w międzynarodowym konkursie Golden Drum i statuetki Mixx Awards Europe.
W Cape Morris Luft będzie odpowiedzialny za jakość oferty kreatywnej agencji, rozwój działu oraz koordynację kilkunastoosobowego zespołu copywriterów oraz art directorów.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze