06.12.23, 15:15
Grzech Luft na czele kreacji w Cape Morris
Grzech Luft stanął na czele kreacji w agencji Cape Morris. Wcześniej dotychczasowy Head of Creation, Jarek Kacperczyk, awansował na stanowisko Chief Design Officer i zajmie się koordynacją działań nowo utworzonego zespołu designu w ramach struktury agencji.
Grzech Luft wcześniej związany był z agencją GONG i posiada wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej. Współtworzył kampanie 360, m.in. dla takich brandów jak: ING, Netflix, Tymbark, Ekstraklasa. Na swoim koncie ma ponad dwadzieścia nagród marketingowych w Polsce, m.in.: KTR, Effie, Mixx, Innovation, a także shortlistę w międzynarodowym konkursie Golden Drum i statuetki Mixx Awards Europe.
W Cape Morris Luft będzie odpowiedzialny za jakość oferty kreatywnej agencji, rozwój działu oraz koordynację kilkunastoosobowego zespołu copywriterów oraz art directorów.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze