14.12.23, 08:00
Między innymi Hellmann’s, Knorr i Rexona. Marki Unilever partnerem UEFA EURO 2024
Marki Unilever, w tym Hellmann’s, Knorr, Dove i Rexona, zostały oficjalnymi sponsorami UEFA EURO 2024. Działalność sponsorska z kluczowymi partnerami detalicznymi Unilever obejmie akcje promocyjne.
Unilever oraz Unia Europejskich Związków Piłkarskich ogłosiły, że marki koncernu należące do części biznesu odpowiadających za artykuły spożywcze (Nutrition) oraz środki higieny osobistej (Personal Care), zostały oficjalnymi sponsorami UEFA EURO 2024.
Marki spożywcze z portfolio Unilever, które będą aktywne podczas UEFA EURO 2024, to Hellmann’s, Knorr, Colman’s, Amora i The Vegetarian Butcher. Oficjalnymi sponsorami UEFA EURO 2024 będą także marki z portfolio higieny osobistej: Rexona (znana również na całym świecie jako Sure, Shield i Degree), Dove Men+Care, Axe (Lynx w Wielkiej Brytanii), Radox i Dusch Das.
Prognozuje się, że Mistrzostwa Europy w piłce nożnej – najpopularniejszego sportu na świecie, aktywnie śledzonego przez 67 proc. Europejczyków – zgromadzą miliony miłośników. Przewiduje się, że UEFA EURO 2024 przyciągnie na żywo łącznie 5 mld ludzi na całym świecie. UEFA EURO 2024 będzie gościć 2,7 mln fanów, którzy obejrzą 51 meczów w dziesięciu niemieckich miastach.
W okresie poprzedzającym turniej i w jego trakcie marki Unilever będą współpracować z kluczowymi partnerami detalicznymi w całej Europie, oferując kibicom możliwość wygrania biletów i udział w akcjach specjalnych dla fanów. Marki będą także obecne w oficjalnych strefach kibica podczas turnieju.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze