15.12.23, 14:00

Publicis Consultants członkiem ZFPR

Logo Publicis Consultants, fot.: materiały prasowe

Nowym, 37. członkiem Związku Firm PR została agencja Publicis Consultants.

To już 37. firma, która zdecydowała się dołączyć do ZFPR, by współpracować na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce. Publicis Consultants jest agencją doradztwa komunikacyjnego oferującą kompleksowe usługi z zakresu public relations. Specjalizuje się w PR korporacyjnym i produktowym, w szczególności w doradztwie strategicznym, jak również w realizacji działań z zakresu CSR, employer brandingu i marketingu cyfrowego. Agencja jest częścią Publicis Groupe – jednej z największych światowych sieci reklamowych, oferujących szeroki zakres usług komunikacyjnych i marketingowych.

Niezmiernie się cieszę, że jako Publicis Consultants stajemy się częścią Związku Firm Public Relations. W obliczu obecnych wyzwań ekonomicznych i geopolitycznych jeszcze bardziej niż dotychczas ważne jest, aby branża PR mówiła jednym głosem. W czasach dynamicznego rozwoju technologii i AI wierzę w konieczność dalszej profesjonalizacji zawodu PR-owca, gdzie fundamentem są wysokie standardy etyczne, w tym odpowiedzialność za słowo oraz jakość dostarczanych usług i produktów. Unikalne podejście, nowa energia i perspektywa to nasze atuty, którymi chcemy wzmocnić ZFPR. Dlatego w tym miejscu deklaruję nasze pełne zaangażowanie i aktywne członkostwo na rzecz dalszego rozwoju branży” – mówi Daria Tworek, Managing Partner w Publicis Consultants.

Publicis Consultants jest także partnerem Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej oraz prowadzi współpracę dydaktyczną z Wydziałem Nauk Politycznych i Studiów Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego oferując przy tym program stażowy dla studentów.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).