08.01.24, 14:58
Mateusz Wisznicki Brand Managerem Polskiej Ligi Esportowej
Mateusz Wisznicki objął stanowisko Brand Managera w Polskiej Lidze Esportowej, gdzie jego głównymi zadaniami będzie rozwój kreatywny marki i zwiększanie świadomości wśród odbiorców.
Wisznicki posiada ponad 15-letnie doświadczenia w projektowaniu i pracy kreatywnej. Pracował dla takich agencji kreatywnych jak Saatchi & Saatchi, Digitas czy 180heartbeats + JUNG v MATT. Tworzył kampanie i współpracował z takimi markami jak Toyota, Lexus, NC+, Canal+, HBO, Visa, Jack Daniels, IKEA, Credit Agricole, Max Factor i wiele innych. Z esportem związany jest od 17 lat, w różnych rolach. Ostatnio odpowiedzialny był za kreację, jako Creative Director w startupie gamingowym Gamin.gg.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze