10.01.24, 18:30
Lipton ponownie wspiera Wielką orkiestrę Świątecznej Pomocy
Marka Lipton po raz kolejny wspiera Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Lipton siódmy raz wypuściła limitowaną serie opakowań kultowej herbaty Lipton Yellow Label z wzorem zaprojektowanym przez Jurka Owsiaka.
W tym roku kolejny raz Lipton łączy siły z WOŚP. “Jesteśmy niezmiernie dumni, że kolejny rok możemy rozgrzać serca milionów Polaków razem z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. W tym roku kontynuujemy kampanie pod hasłem: “Poczuj moc dobra”, co oznacza, że marka Lipton czerpie dobro z natury i dzieli się nim z innymi. Zależy nam na tym, by za naszymi słowami szły również czyny, dlatego angażujemy się we wsparcie takich inicjatyw jak Finał WOŚP i zachęcamy wszystkich naszych konsumentów do wspólnego grania z Orkiestrą” – mówi Anna Tryfon, Lipton Brand Manager
Z okazji 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, który odbędzie się 28 stycznia, Lipton zaplanował liczne aktywności związane z wydarzeniem. Tydzień przed Finałem na błoniach PGE Narodowego pojawi się symboliczny kubek o nietypowej formie z trzema uchami, który od lat jest ikoną współpracy marki Lipton z Orkiestrą oraz towarzyszy Jurkowi Owsiakowi podczas każdego Finału WOŚP. Ogromny kubek o wysokości dwóch metrów zostanie umieszczony na specjalnej podstawie, pełniącej rolę ławki grzewczej dla wszystkich uczestników, którzy będą chcieli się rozgrzać i zrelaksować w trakcie wydarzenia.
Podczas 32. Finału WOŚP, Lipton przygotuje specjalną strefę partnerską oraz mobilny Lipton Bike na błoniach PGE Narodowego w Warszawie.
Dla wsparcia zbiórki Fundacji marka Lipton przygotowała specjalne aukcje charytatywne, z których dochód zostanie przeznaczony na cel 32. Finału WOŚP. Wśród atrakcji znajduje się udział w profesjonalnych warsztatach „Herbata w Miksologii” prowadzonych przez Teabaristę Lipton, Juliana Karewicza, oraz ikoniczny trójuszny kubek Lipton z odręcznym autografem Jurka Owsiaka, podpisany podczas Finału. Limitowana wersja herbaty Lipton Yellow Label z projektem spod ręki Jurka Owsiaka jest już dostępna na półkach sklepowych w całej Polsce w ilości ponad 7 mln sztuk.
Działania towarzyszące 32. Finałowi WOŚP są wspierane przez kampanię reklamową w telewizji i online, outdoorze, aktywności na platformach społecznościowych, współpracę z influencerami oraz działania PR. Za koncept kreatywny i obsługę PR kampanii odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda, natomiast za planowanie mediów - PHD Media Direction i DRUM Polska.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze