23.01.24, 09:30

Monte wybiera Agencję Płodni, która zadba o social media marki

Monte wybiera Agencję Płodni, fot.: materiały prasowe

Firma Zott rozszerza dotychczasową współpracę z Agencją Płodni i powierzyła jej prowadzenie social media marki Monte.

Pierwszym krokiem w ramach tej współpracy było wypracowanie strategii komunikacji Monte w mediach społecznościowych na rynku polskim. Obecnie Agencja Płodni odpowiada za jej realizację, prowadząc działania contentowe, a także moderacyjne na profilu tego brandu na Facebooku.

W obszarze wizualnym i artystycznej pozostaliśmy wierni korzeniom marki oraz jej rozpoznawalnym elementom. Wypracowany koncept pozostaje bliski marce, a jednocześnie daje powiew świeżości, który nie umknie odbiorcom” – podkreśla Michalina Metkowska, Managerka Działu Kreacji w Agencji Płodni.

Monte to kolejna marka z portfolio Zott w gronie klientów Płodni. „Od wiosny 2022 r. Agencja Płodni realizuje także działania dla Jogobelli, m.in. odpowiada za jej komunikację w social media czy produkcję materiałów video” – mówi Beata Debacka, Marketing Director Zott Polska. „To właśnie na podstawie pozytywnej oceny współpracy przy projektach dla tej marki zaprosiliśmy zespół Płodnych do działań także dla Monte” – dodaje Debacka.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).