24.01.24, 20:00
Boiron swoich promuje flagowe produkty – Camilia, Oscillococcinum i Stodal
Na początku stycznia br., Boiron, francuski producent i dystrybutor homeopatycznych produktów leczniczych, wystartował z kampania promującą trzy ze swoich najbardziej znanych produktów – Camilia, Oscillococcinum i Stodal.
W styczniu ruszyły kampanie mediowe promujące Camilia, Oscillococcinum i Stodal, które mają charakter świadomościowy i kładą nacisk na przekazanie głównych benefitów marki. W celu zaangażowania użytkowników z grupy docelowej, w kampanii zostały wykorzystane digitalowe kanały mediowe. Dla marki Camilia – 15” spot video na YouTube oraz programmatic VOD, dodatkowo wspierany emisją display optymalizowaną pod generowanie ruchu na stronę oraz emisją angażujących formatów rich mediowych. Zaplanowane działania mediowe potrwają do końca roku. Za markę Camilia w Boiron odpowiada Justyna Zawadowska, Product Manager.
Dla marki Oscillococcinum – 15” spot video na YouTube, 30” spot video w programmatic VOD, dodatkowo wspierany emisją display optymalizowaną pod generowanie ruchu na stronę oraz emisją angażujących formatów rich mediowych, jak również dużych formatów na portalu wp.pl. Zaplanowane działania mediowe potrwają do końca marca. Za markę Ocillococcinum w Boiron odpowiada Monika Herynowska, Dyrektor Działu Marketingu.
Dla marki Stodal – 30” spot video w programmatic VOD, dodatkowo wspierany emisją display optymalizowaną pod generowanie ruchu na stronę oraz emisją angażujących formatów rich mediowych, jak i dużych formatów na portalu wp.pl. Zaplanowane działania mediowe potrwają do końca marca. Za markę Stodal w Boiron odpowiada Justyna Zawadowska, Product Manager.
Za planowanie, optymalizację i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Arena Media (Havas Media Network), materiały kreatywne przygotował klient.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze