01.02.24, 12:21

Bluerank tworzy studio brandingowe. Na jego czele Radek Grzybowski

Radek Grzybowski, fot.: materiały prasowe

Bluerank powołał studio brandingowe, które będzie łączyć kompetencje strategiczne, design, social media i media buying. Na jego czele stanął Radek Grzybowski, wcześniej dyrektor strategii w GONG, później założyciel oraz dyrektor strategiczny i kreatywny agencji 19 Południk.

Jak tłumaczy agencja, rozwój tego obszaru w Bluerank ma związek z rosnącym zapotrzebowaniem rynku na podejście efektywnościowe już nie tylko w obszarze performance marketingu, SEO, contentu czy analityki.

Branding to obszar, który funkcjonował w Bluerank już wcześniej, ale teraz mocniej na niego stawiamy i chcemy być z nim kojarzeni. Żeby to osiągnąć uzupełniamy zespół o ekspertów z doświadczeniem i kompetencjami oraz konsolidujemy strategię, design czy social media w ramy efektywności i realnego przełożenia na wzrost biznesu klientów. Należy patrzeć na branding jako proces, którego efektem ma być przede wszystkim zwrot z inwestycji klienta, a nie kolejny projekt w portfolio agencji” – mówi Jarosław Miszczak, CEO Bluerank.

Blue_Space, bo taką nazwę nosi studio brandingowe w strukturze Bluerank zbudowane jest z połączenia obszarów strategii marki i komunikacji, designu, social media i media buyingu. Na jego czele stanął Radek Grzybowski, wcześniej Strategy Director w agencji GONG, później założyciel i Strategy & Creative Director agencji 19 Południk. We wrześniu udziały w niej objęła krakowska agencja Ancymony.

Decyzja o rozpoczęciu współpracy z Bluerank miała związek z jej silnym przywiązaniem do efektywności. Jest to ściśle skorelowane z obszarem kompetencji strategicznych i kreatywnych, które są narzędziami wzrostu dla marek. Studio, które powstało w strukturze agencji jest unikatowym na rynku połączeniem tych obszarów z zakupem mediów oraz social media. To daje nam dużo pełniejszą kontrolę nie tylko na etapach koncepcyjnych procesu, ale także dotarcia i budowania społeczności wokół marek. Manifestacją tego podejścia jest idea ‘Efficiency well designed’ - stanowiąca parasol działań i komunikacji studia” – tłumaczy Radek Grzybowski.

W zespole studia znaleźli się Aleksandra Piłkowska, Anita Treścińska, Agata Wardęga, Juliusz Gajewski i Artur Ceran.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).