01.02.24, 12:21
Bluerank tworzy studio brandingowe. Na jego czele Radek Grzybowski
Bluerank powołał studio brandingowe, które będzie łączyć kompetencje strategiczne, design, social media i media buying. Na jego czele stanął Radek Grzybowski, wcześniej dyrektor strategii w GONG, później założyciel oraz dyrektor strategiczny i kreatywny agencji 19 Południk.
Jak tłumaczy agencja, rozwój tego obszaru w Bluerank ma związek z rosnącym zapotrzebowaniem rynku na podejście efektywnościowe już nie tylko w obszarze performance marketingu, SEO, contentu czy analityki.
„Branding to obszar, który funkcjonował w Bluerank już wcześniej, ale teraz mocniej na niego stawiamy i chcemy być z nim kojarzeni. Żeby to osiągnąć uzupełniamy zespół o ekspertów z doświadczeniem i kompetencjami oraz konsolidujemy strategię, design czy social media w ramy efektywności i realnego przełożenia na wzrost biznesu klientów. Należy patrzeć na branding jako proces, którego efektem ma być przede wszystkim zwrot z inwestycji klienta, a nie kolejny projekt w portfolio agencji” – mówi Jarosław Miszczak, CEO Bluerank.
Blue_Space, bo taką nazwę nosi studio brandingowe w strukturze Bluerank zbudowane jest z połączenia obszarów strategii marki i komunikacji, designu, social media i media buyingu. Na jego czele stanął Radek Grzybowski, wcześniej Strategy Director w agencji GONG, później założyciel i Strategy & Creative Director agencji 19 Południk. We wrześniu udziały w niej objęła krakowska agencja Ancymony.
„Decyzja o rozpoczęciu współpracy z Bluerank miała związek z jej silnym przywiązaniem do efektywności. Jest to ściśle skorelowane z obszarem kompetencji strategicznych i kreatywnych, które są narzędziami wzrostu dla marek. Studio, które powstało w strukturze agencji jest unikatowym na rynku połączeniem tych obszarów z zakupem mediów oraz social media. To daje nam dużo pełniejszą kontrolę nie tylko na etapach koncepcyjnych procesu, ale także dotarcia i budowania społeczności wokół marek. Manifestacją tego podejścia jest idea ‘Efficiency well designed’ - stanowiąca parasol działań i komunikacji studia” – tłumaczy Radek Grzybowski.
W zespole studia znaleźli się Aleksandra Piłkowska, Anita Treścińska, Agata Wardęga, Juliusz Gajewski i Artur Ceran.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze