06.02.24, 12:45

Real Madryt rozpoczyna współpracę z HP. Marki chcą przyspieszyć równość cyfrową

Real Madryt rozpoczyna współpracę z HP, fot.: materiały prasowe

HP zostanie pierwszą marką, która pojawi się na rękawach strojów piłkarskich Realu Madryt w 121- letniej historii klubu. Technologia HP, w tym urządzenia z AI, zostanie wdrożona w celu poprawy wrażeń kibiców I wsparcia ogólnych działań klubu.

Klub piłkarski Real Madryt rozpoczął współpracę z firmą HP Inc. podczas wspólnej ceremonii w Ciudad Real Madrid. W ramach wieloletniej umowy HP będzie pierwszą marką, której logo pojawi się na rękawie stroju Realu Madryt w całej, 121-letniej historii klubu. Sponsoring obejmuje drużyny męskie i żeńskie, a także programy młodzieżowe.

HP stanie się partnerem technologicznym klubu. Współpraca ma na celu przyspieszenie cyfrowej transformacji przestrzeni klubowych i podniesienie poziomu wrażeń kibiców Realu Madryt w ramach nowego kompleksu Santiago Bernabeu i poza nim, w tym bezpośrednich wrażeń, w obszarze gamingu i działalności klubu.

Przedstawiciele obu organizacji uczestniczyli w uroczystym podpisaniu umowy, w tym prezes Realu Madryt, Florentino Pérez, Antonio Lucio z HP oraz kapitanowie męskich i żeńskich drużyn piłkarskich. Piłkarze Realu Madryt po raz pierwszy zaprezentowali się w barwach nowego sponsora podczas meczu z Atlético Madryt, 4 lutego.

Obie marki podzielają również wizję wzmacniania społeczności oraz promowania godności i integracji poprzez sport i technologię. HP walczy z wykluczeniem cyfrowym poprzez inicjatywy przyspieszające równość cyfrową dla milionów ludzi na całym świecie, podczas gdy Real Madryt jest zaangażowany w promowanie sportu jako środka integracji społecznej. Dzięki nowemu partnerstwu obie firmy będą również współtworzyć programy zajmujące się problemami społecznymi, w tym likwidacją wykluczenia cyfrowego.

Komentarze

Powiązane

05.12.24, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Dawid Pożoga nową twarzą marketingu STS
Na początku grudnia 2024 r., Dawid Pożoga objął stanowisko Chief Marketing Officer w STS, największej firmie bukmacherskiej w Polsce. Zastąpił Pawła Rabantka, który zakończył swoją 11-letnią współpracę z firmą.
05.12.24, 10:50
| reklama & PR » informacje
Tysiąc nano influencerów bierze udział w kampanii Purina Gourmet Gold
Streetcom rozpoczyna kolejna kampanię dla marki Purina - tym razem dla linii premium - Purina GourmetGold.
05.12.24, 10:02
| reklama & PR » ludzie
Iina Airaksinen stanowisku pokieruje marketingiem marki Coca-Cola na pięciu rynkach
Iina Airaksinen dołączyła do zespołu marketingu marki Coca-Cola w październiku br., jednocześnie obejmując kierownictwo nad działaniami dla pięciu rynków: Polski, krajów bałtyckich oraz Białorusi.
04.12.24, 10:08
| reklama & PR » ludzie
Rafał Szafraniec dołączył do Value Media
Do zespołu Value Media (Group One) w roli Business Directora dołączył Rafał Szafraniec, który będzie odpowiadać za rozwój współpracy pomiędzy agencją a Orange Polska, a także pracę dedykowanego zespołu współpracującego z klientem.
04.12.24, 09:31
| reklama & PR » informacje
OBTK wesprze MAKRO Polska w komunikacji projektu Szef dla Młodych Talentów
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła obsługę firmy MAKRO Polska, obejmującą kompleksową obsługę mediów społecznościowych w ramach programu „Szef dla Młodych Talentów”.
03.12.24, 17:45
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Biuro reklamy Grupy Eurozet już z nową strukturą
Grupa Eurozet finalizuje zmiany w strukturze biura reklamy. Zintegrowany obszar sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej będzie się składać z pięciu kluczowych obszarów biznesowych: Działu Planowania i Zakupu Radia, Działu Rozwoju Produktu Digital, Działu Rozwoju Narzędzi Sprzedażowych, Działu Niestandardów i Promocji oraz Działu Analiz i Wsparcia Sprzedaży.
03.12.24, 10:50
| reklama & PR » informacje
Bielenia, Rozbicki i Hołdys w kampanii Strzel kasą na zwierzaki
2 grudnia br. wystartowała kampania „Strzel kasą na zwierzaki” zbierająca fundusze na wsparcie Sylwestrowego Patrolu Animalsów Stowarzyszenia OTOZ.
03.12.24, 06:00
| reklama & PR » ludzie
Paweł Bednarz nowym dyrektorem PR w Alior Banku
Na początku listopada br., stanowisko dyrektora działu PR w Alior Banku objął Paweł Bednarz, ekspert z blisko 17-letnim doświadczeniem w mediach i komunikacji. Wcześniej pracował jako dziennikarz, ekspert ds. komunikacji oraz konsultant medialny.
02.12.24, 23:09
| reklama & PR » informacje
Pssst, poświętuj trochę. Świąteczna kampania Pepsi
Ruszyła kampania świąteczna Pepsi pod hasłem „Pssst, poświętuj trochę”, w której marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego świętowania. W ramach kampanii realizowane są różnorodne działania, w tym aktywacje konsumenckie oraz konkurs.
02.12.24, 21:13
| reklama & PR » informacje
Dawanie jest najlepszym prezentem. Milka przymyka oko na świąteczne niedoskonałości
Rozpoczęła się świąteczna kampania Milka, która ma zachęcać wszystkich, by odpuścić sobie pogoń za idealną Gwiazdką i więcej czasu poświęcić bliskim.