08.02.24, 21:29
Razem w Lidlu. Trwa kampania employer brandingowa sieci
Wystartowała kampania wizerunkowa Lidl Polska, dotykająca ważnych społecznie spraw. Sieć porusza w niej tematy rodzicielstwa, wieku, wynagrodzeń, społecznej odpowiedzialności biznesu i sprawiedliwego procesu rekrutacji.
„Razem w Lidlu” to zaangażowana społecznie kampania employer brandingowa Lidl Polska, która ruszyła 1 lutego br. Wtedy odbyła się jej faza teaserowa, podczas której w całej Polsce pojawiły się reklamy outdoroowe oraz on-linowe z krótkimi, dającymi do myślenia pytaniami.
8 lutego br. ruszyła część główna „Razem w Lidlu”. Firma odpowiada w niej na wcześniejsze pytania pojawiające się w teaserach kampanii, jednocześnie informując, w jaki sposób Lidl Polska jako pracodawca odnosi się do rodzicielstwa, wieku, wynagrodzeń, sprawiedliwego procesu rekrutacji czy atmosfery w pracy. W materiałach pojawili się pracownicy i pracowniczki Lidl Polska, którzy opowiadają o tym, jak ważni dla firmy są ludzie, ich kompetencje oraz potencjał.
Kampania „Razem w Lidlu” potrwa do końca lutego 2024 r. Akcja jest wspierana przez różne działania wizerunkowe, które zostały zaplanowane w formie reklam outdoor w miastach, promocji w internecie, social media, radio oraz prasie on-line. W przygotowaniu kampanii Lidl Polska wspierała agencja Lucky You.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze