08.02.24, 14:00

LPP Logistics stawia na szerszą współpracę z Agencją Płodni

Płodni pracują szerzej dla LPP Logistic, fot.: materiały prasowe

Agencja Płodni zajmą się kompleksową realizacją działań wizerunkowych i employer brandingowych dla LPP Logistics na platformie LinkedIn.

Współpraca LPP Logistics i agencji kreatywnego marketingu Płodni rozpoczęła się w momencie powstawania tej nowej spółki należącej do Grupy LPP (właściciela brandów odzieżowych Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay). Płodni byli odpowiedzialni za stworzenie identyfikacji wizualnej firmy.

Z początkiem br. agencja rozpoczęła natomiast działania dla LPP Logistics na platformie LinkedIn na bazie wypracowanej wcześniej koncepcji. Po stronie Płodnych jest tworzenie contentu, a także LinkedIn Ads i moderacja profilu.

Mamy świadomość tego, jak ważna w przypadku nowej spółki jest skuteczna komunikacja budująca wizerunek marki – także jako pracodawcy. Ogromną rolę nadal odgrywają tutaj social media, więc w pierwszej kolejności zdecydowaliśmy się uruchomić profil na LinkedIn, którego prowadzenie powierzyliśmy Agencji Płodni – naszemu wieloletniemu partnerowi, z którym współpracowaliśmy już wcześniej przy wielu innych projektach realizowanych dla Grupy LPP” – mówi Kinga Monteil, Specjalistka ds. Employer Brandingu z LPP Logistics.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).