08.02.24, 14:00
LPP Logistics stawia na szerszą współpracę z Agencją Płodni
Agencja Płodni zajmą się kompleksową realizacją działań wizerunkowych i employer brandingowych dla LPP Logistics na platformie LinkedIn.
Współpraca LPP Logistics i agencji kreatywnego marketingu Płodni rozpoczęła się w momencie powstawania tej nowej spółki należącej do Grupy LPP (właściciela brandów odzieżowych Reserved, Cropp, House, Mohito, Sinsay). Płodni byli odpowiedzialni za stworzenie identyfikacji wizualnej firmy.
Z początkiem br. agencja rozpoczęła natomiast działania dla LPP Logistics na platformie LinkedIn na bazie wypracowanej wcześniej koncepcji. Po stronie Płodnych jest tworzenie contentu, a także LinkedIn Ads i moderacja profilu.
„Mamy świadomość tego, jak ważna w przypadku nowej spółki jest skuteczna komunikacja budująca wizerunek marki – także jako pracodawcy. Ogromną rolę nadal odgrywają tutaj social media, więc w pierwszej kolejności zdecydowaliśmy się uruchomić profil na LinkedIn, którego prowadzenie powierzyliśmy Agencji Płodni – naszemu wieloletniemu partnerowi, z którym współpracowaliśmy już wcześniej przy wielu innych projektach realizowanych dla Grupy LPP” – mówi Kinga Monteil, Specjalistka ds. Employer Brandingu z LPP Logistics.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze