22.02.24, 11:03
Doceniaj to, co wspaniałe. Nowa platforma komunikacyjna marki Jacobs i zmiana identyfikacji wizualnej opakowań kaw
W lutym br. ruszyła nowa platforma komunikacyjna marki Jacobs pod hasłem „Doceniaj to, co wspaniałe”. Nowemu pozycjonowaniu marki towarzyszy również zmiana identyfikacji wizualnej opakowań kaw – na początek mielonych i rozpuszczalnych.
Marka rozpoczęła nową kampanię „Doceniaj to, co wspaniałe”. Jacobs, poprzez każdą filiżankę kawy, chce inspirować do zauważania wspaniałych rzeczy wokół nas i w swojej nowej komunikacji chce pokazać, że wyjątkowość można znaleźć wszędzie, nawet gdy wydaje nam się, że w naszym życiu nie dzieje się nic szczególnego. Jak podkreśla marka, dzięki zauważaniu i docenianiu zaczynamy żyć pełniej. Nowej komunikacji marki towarzyszy też zmiana identyfikacji wizualnej opakowań kilku wariantów kaw.
Pierwsza odsłona najnowszej kampanii komunikacyjnej marki Jacobs „Doceniaj to, co wspaniałe”, ruszyła 1 lutego i poprzez dobór odpowiednich touchpointów, ma być silnie widoczna na każdym etapie „podróży” konsumenta z marką. Kampania jest promowana szeroko w TV, kanałach Digital, m.in. YouTube, BVOD, portalach horyzontalnych, rich media, programmatic, social media, jak również poprzez materiały POS w sklepach stacjonarnych.
Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Havas Media, natomiast kreację przygotowała agencja Hercules Transforming Communication.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze